آرتتا: خریدهای تابستانی آرسنال عالی بودند


سرویس خبر شماره: 1841726
11 سپتامبر 1401 @ 5:22 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

اما آرتتا و شاگردانش در هفته ششم دیواری سخت پیش رو دارند. توپچی ها قرار است به منچستر سفر کنند تا در هفته های اخیر در اولدترافورد با یونایتد احیا شده روبرو شوند. یونایتد 2-1 لیورپول را شکست داد و هفته قبل موفق شد 1-0 لستر را شکست دهد.

صدمات احتمالی برای اودگارد و رمزدیل
هم کاپیتان و هم دروازه بان ما تحت معاینه پزشکی قرار می گیرند و فردا نتیجه نهایی مشخص می شود. امیدوارم آنها بتوانند با تیم تمرین کنند. متاسفانه اولکساندر هنوز نمی تواند با تیم تمرین کند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پیش از دیدار تیمش با منچستریونایتد از مسئولان باشگاه تشکر کرد و گفت که از فعالیت توپچی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی خوشحال است.

آرتتا: خریدهای تابستانی آرسنال عالی بودند

به گزارش “ورش سه”، آرسنال با هدایت میکل آرتتا فصل جدید لیگ برتر را عالی آغاز کرده و با 5 پیروزی در 5 هفته ابتدایی فصل جزو مدعیان برتر قهرمانی است.

هکتور بیرین
هکتور دیشب با من تماس گرفت. در این تماس مثل زمانی که هر دو بازیکن بودیم و در یک تیم بازی می کردیم صحبت می کردیم. من عاشق هکتور هستم و می دانم که او چه کارهای بزرگی برای این باشگاه انجام داده است. امیدوارم بتواند به آرزوهایش برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آخرین روز نقل و انتقالات
تیم ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. باشگاه در این تابستان کار فوق العاده ای انجام داد و بازیکنانی را که می خواستیم به خدمت گرفت. متأسفانه در 72 ساعت گذشته توماس پارتی و محمد النانی مجروح شدند و مجبور شدیم برای یافتن جایگزین برای آنها وارد بازار شویم. ما تمام تلاش خود را کردیم اما در نهایت نتوانستیم بازیکنانی را که فکر می کردیم مناسب هستند جذب کنیم.

الکساندر زینچنکو
متاسفانه او دو بازی را از دست داد و نمی تواند با تیم تمرین کند. این وضعیت است. حرف دیگری برای گفتن ندارم.

در جریان کنفرانس خبری قبل از این بازی، میکل آرتتا با سوالات زیادی در مورد فعالیت های نقل و انتقالات باشگاه مواجه شد و چند خبرنگار احساس کردند که توپچی ها در 72 ساعت گذشته نتوانسته اند در بازار موثر باشند و برای تکمیل مهره های مورد نظر آرتتا تلاش کنند. سرمربی آرسنال اما این ادعاها را رد کرد و گفت که از خریدهای تابستانی کاملا راضی است.