آرسنال این بازیکن را نخریده، شانسی برای بردن ندارد!


سرویس خبر شماره: 1972072
20 اکتبر 1402 ساعت 01:41
4.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یان رایت، اسطوره آرسنال مدعی شده است که آرسنال تنها در صورت جذب ایوان تونی در ژانویه، منچسترسیتی را برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل به چالش خواهد کشید.

آرسنال این بازیکن را نخریده، شانسی برای بردن ندارد!

آرسنال در حال حاضر پس از شکست دادن تیم پپ گواردیولا در روز یکشنبه به لطف گل دیرهنگام گابریل مارتینلی، دو امتیاز بیشتر از سیتی در رده دوم قرار دارد. این یک روز بزرگ برای میکل آرتتا بود، با این پیروزی که اولین باری بود که آرسنال از سال 2015 سیتی را در لیگ برتر شکست داد و همچنین فرم قابل توجه سیتی را تضعیف کرد. این تیم با همین امتیاز و تفاضل گل تنها به دلیل اینکه گل های کمتری زده است پس از تاتنهام در رده دوم قرار دارد.

اما رایت اصرار دارد که آرسنال برای به ثمر رساندن گل ها به یک مهاجم با کیفیت نیاز دارد: فصل گذشته وظایف گلزنی را بین چند بازیکن تقسیم کردیم و نتیجه آن قهرمانی تیم نبود. ما یک گلزن برتر تیم داشتیم تا کار را تمام کنیم. فکر می کنم ایوان تونی می تواند برای این تیم عالی باشد. او پیوند بین خطوط را حفظ می کند و همچنین می تواند آخرین قطعه پازل برای تیم آرتتا باشد. من فکر می کنم بدون چنین بازیکنی برای آرسنال رقابت با سیتی برای عنوان قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود.”

1938981

تونی در ژانویه با انتقال به آرسنال در ارتباط بود و بازیکنی است که در فصل 2022-2023 20 گل برای برنتفورد به ثمر رساند، اما در حال حاضر پس از اعتراف به 232 تخلف شرط بندی، هشت ماه محرومیت را سپری می کند. او از 16 ژانویه دوباره اجازه بازی خواهد داشت. .

مجله اخبار فوتبال خارجی