باشگاه استقلال خوزستان به دنبال جریمه دروازه بان است


سرویس خبر شماره: 1972076
20 اکتبر 1402 در 01:56
1.2 هزار |

0نقطه نظر

آبی پوشان خوزستانی به دلیل تاخیر در روند رسیدگی به جریمه دروازه بان خود می خواهند.

باشگاه استقلال خوزستان به دنبال جریمه دروازه بان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزین گروسیان که این فصل به استقلال خوزستان رفته بود در دیدار مقابل تراکتورسازی و در برخورد با مهدی عبدی مصدوم شد. گروسیان که از شدت مصدومیت خود اطلاعی نداشت در بازی بعدی برای تیمش به میدان رفت اما حالا طبق نظر پزشکان به دلیل شکستگی دست باید مدتی دور باشد.

باشگاه استقلال خوزستان حالا مدعی است که این دروازه بان به دلیل بی توجهی به اصول پزشکی و درمان زودهنگام مصدومیتش با جریمه مالی مواجه خواهد شد که این موضوع روی خط دروازه تیم را با مشکل مواجه خواهد کرد.

در اطلاعیه باشگاه آمده است:
چند هفته از بازی استقلال خوزستان مقابل تراکتور که باعث مصدومیت فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان شد می گذرد که این دروازه بان متوجه جدی بودن مصدومیت خود نشد و در تمرینات نیز به همین ترتیب به کار خود ادامه داد. و کبریت و حالا به دلیل افزایش درد و شرایط سختی که با آن مواجه شده بود، در حین مراجعه مجدد به پزشک متوجه شکسته شدن دستش شد و اکنون پس از سپردن دست به تیغ جراح، روند درمان را دنبال می کند.
او که در تعطیلات لیگ به سر می برد باید از فرصت استفاده می کرد و شرایط مصدومیتش را بهبود می بخشید اما در اقدامی غیرحرفه ای دستش را در دستان پزشکان محلی و سنتی قرار داد تا همینطور دستش جدی تر شود. مصدوم شد و باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و مجبور شد چندین هفته از تمرینات و مسابقات دور بماند که واقعا تیم را با مشکل مواجه کرد.

این رفتار غیرحرفه ای گروسیان باعث شد تا پورموسوی او را به مدیریت باشگاه بسپارد تا در مورد همکاری بیشتر این بازیکن تصمیم گیری کند.

توجه داشته باشید گروسیان که مقابل تراکتورسازی تبریز از ناحیه دست مصدوم شده بود، پس از چند روز استراحت به تمرینات تیمش بازگشت و مقابل ذوب اصفهان در ترکیب قرار گرفت و به میدان رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی