من خوبم/بازیکنان قبلا صد گل نکرده بودند

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 4-2 مقابل والنسیا، گفت که از همه چیز احساس خوبی دارد. او همچنین گفت که قبل از اعلام بازنشستگی از تیم در ژانویه، بازیکنان تمام تلاش خود را نمی کردند و آنطور که باید تلاش نمی کردند.

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی والنسیا توضیح داد: “من خیلی خوب کار می کنم. در ژانویه نسبت به نتایج بد احساس مسئولیت می کردم و فکر می کردم بهتر است بروم، اما وقتی اعتماد رئیس را دیدم، دکوراسیون را دیدم. باشگاه و به خصوص فوتبالیست ها، گاهی اوقات کارهای بزرگی انجام می دهیم و گاهی اوقات همه چیز را با هم نابود می کنیم.

روبرت لواندوفسکی هت تریک کرد و به نظر می رسید تعداد گل های او در نیمه دوم افزایش پیدا کند. ژاوی افزود: “ما سعی می کنیم مطالبه گر باشیم. تصمیمم برای رفتن به آنجا به من کمک کرد. شاید آنها می توانستند زودتر تلاش کنند، فکر می کنم ما مستحق نتیجه بهتری در مونتجویک و برنابئو بودیم.”

همچنین قبل از بازی گزارش شده بود که ژاوی و بارسلونا عملکرد پپلو را ارزیابی خواهند کرد و این بازیکن 25 ساله گزینه تابستانی بلوگرانا بود. ژاوی اذعان کرد: “من بسیاری از بازیکنان والنسیا را دوست دارم، مانند پپلو، خاوی گوئرا، خوزه گایا… بازیکنان جوان.” باراخا سزاوار اعتبار زیادی است، همیشه فوتبالیست های هیجان انگیزی در والنسیا وجود دارند.”

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی