آزمون بزرگ شش مدعی صعود به لیگ یک و رقبایشان!


سرویس خبر شماره: 2020258
21 مه 1403 در 00:13
2.5 هزار |

0نقطه نظر

پخش زنده راه حل برای جلوگیری از سوء ظن و حساسیت ها؛

دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی لیگ 2 و دیدارهای حساس و دیدنی دو گروه از رقابت‌های مذکور دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

آزمون بزرگ شش مدعی صعود به لیگ یک و رقبایشان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماراتن لیگ دوم فوتبال ایران به مرحله پایانی خود رسیده است و جالب اینجاست که اگرچه در بین 6 باشگاهی که در گروه های الف و ب با هم رقابت می کنند و در راه صعود به لیگ یک، تعدادی آنها به دیدارهای پلی آف صعود کردند، اما هیچ یک از آنها نتوانستند صعود نهایی خود را قبل از دیدارهای هفته گذشته تایید کنند.

باشگاه های نظامی تهران، شهرداری ماهشهر و بهمن تهران در گروه یک و باشگاه های کویر تهران، شهرداری نوشهر و باشگاه های شناور قشم در گروه 2 به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه شانس صعود به مرحله پلی آف را دارند.

2020128

اما مشکلی که در هفته اخیر می تواند به شبهه ها دامن بزند و حساسیت ها را افزایش دهد، جدی نگرفتن بازی یا واضح تر و خوش بینانه تر، رعایت نکردن بازی جوانمردانه و سهل انگاری احتمالی رقبای 6 باشگاهی است که در دیدار گذشته به آن اشاره شد.

یکی از راه حل ها و به عبارت دقیق تر، حداقل ضرورت، علاوه بر رعایت اصول عادلانه و بازی تمام نیروهای شش مدعی برای ارتقاء، نیاز به هماهنگی شش باشگاه میزبان برای پخش برنامه های تلویزیونی است. از شبکه های استانی و پخش اینترنتی از پلتفرم هایی مانند آنتن مفیدترین بررسی ادعاهای احتمالی خواهد بود که شکست هر یک از آنها می تواند به یک بحران منجر شود.

2020126

فارغ از مهمترین نکات ذکر شده، 6 باشگاه مدعی و حتی رقبای آنها گاهی هواداران پرشور، هواداران فوتبال ایران و کسانی که لیگ های پایین تر را مشتاقانه و حرفه ای تر دنبال می کنند و حتی هواداران سایر باشگاه های دو گروه دارند. . از بین مسابقات ذکر شده، انتظار دارند شش باشگاه میزبان هماهنگی های ساده و لازم را انجام دهند تا روز سه شنبه هیچ عذری پذیرفته نشود.

شهدای بابلسر که روز دوشنبه نه شانس صعود دارند و نه ترسی از سقوط دارند، در خانه مقابل بهمن تهران برای ارتقای جایگاه ششم تا چهارم خود در مصاف با بهمن تهران هستند و طبیعتاً پخش زنده این دیدار در اولویت استانی تبرستان نیست. دولت. شبکه، بابلسری ها حالا باید هزینه اندکی برای نصب دو یا چند دوربین و یک گزارشگر برای پخش مستقیم جلسه حساس خود از اینترنت صرف کنند.

2020125

نیروی زمینی در تهران میزبان شهرداری بمی است که اگرچه سقوط آنها به مرحله سوم لیگ قطعی است اما باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی به عنوان نماینده شهر بم و قهرمانی به معنای اخلاقی انجام دهند. بعد، ابعاد، اندازه. مقدمات جلسه فوق، با توجه به تاخیر مداوم شبکه تهران در پوشش جلسات نمایندگان لیگ های برتر، نماینده پایتخت باید تمهیدات لازم را برای پخش زنده و اینترنتی دیدار سرنوشت ساز آنها انجام دهد.

شهرداری ماهشهر به عنوان سومین میزبان از سه دیدار جذاب گروه A که روز دوشنبه برگزار می شود به مصاف چوکای تلاش می رود که تلاش های این تیم برای کسب مقام چهارمی خود در هفته پایانی در کنار شهدای بابلسر و سپیدرود رشت رقابت جدی خواهد داشت. با توجه به عدم تداخل زمانی دیدار دوشنبه استقلال خوزستان و نساجی مازندران، آنها برای پخش بازی خود از شبکه خوزستان مشکلی ندارند اما بهتر است فیلمبرداری تیم خود و پخش زنده احتمالی خود را متوقف کنند.

2020127

حرکت به گروه مرگ یعنی گروه B مسابقات که سنگینی عناوین ثروتمندان یا کسانی که به شدت نیازمند صعود هستند صعود به پلی آف از گروه مذکور را مهم و حساس کرده است. نه تنها برای مدعیان این گروه، بلکه برای مدعیان گروه دیگر، زیرا به صراحت و صریح باید گفت که مدعیان گروه الف در تلاش هستند تا از ورود به کارزار سنگین حذفی و رفت و برگشتی خودداری کنند. تیمی از دو جدول آخر گروه مرگ در بازی پلی آف با صعود مستقیم خود، حتی اگر مسابقه فوتبال گاهی بیشتر شبیه مرگ و زندگی باشد.

شهرداری نوشهر مدعی است روز سه‌شنبه در خانه اترک بجنوردی رده‌بندی و سقوط کرده، بجنوردی‌ها ممکن است همان انگیزه بامی را در بازی بالا داشته باشند و باربری‌ها که ظاهراً مسابقات آن‌ها بسیار سبک‌تر است نیز از این شبکه پخش شد. شبکه استانی مازندران و تلویزیون اینترنتی آنتن هیچ مشکلی با پخش تلویزیونی یا اینترنتی مسابقه مذکور نداشته باشند.

2020124

با این حال بعث کرمانشاه در شرایطی میزبان کویر مقوایی مدعی در خانه خود برای هفته پایانی خواهد بود. بعثی ها در فصل جاری و در ورزشگاه خودشان و تاکنون شکستی را مقابل هیچ رقیبی تجربه نکرده اند. چند هفته پیش آنها جزو مدعیان جدی صعود به لیگ 1 بودند. جالب اینجاست که اگرچه نتیجه آنها آسیبی به رتبه پنجمی آنها وارد نمی کند، اما تأثیر مستقیمی در جاودانه شدن کارنامه جالب آنها دارد.

پترو پالایش شازند که غیبتش مقابل کویر مقوا در خانه و در هفته های اخیر شبهات و حساسیت های زیادی را نسبت به نماینده جدید لیگ 2 و باشگاه مدعی تهران ایجاد کرده بود، بار دیگر در معرض آزمون اخلاقی دیگری قرار گرفت و این شانس را دارد که ناکامی شرکت سهامی عام قشم مدعی افزایش رتبه هشتم خود است و آنها که احتمالاً نمی توانند خود را در لیدر پخش شبکه آفتاب استان مرکزی بیابند، اکنون باید تمامی نرم افزارهای مورد نیاز خود را برای پخش با کیفیت و استاندارد آماده کنند. پخش زنده.

مجله اخبار فوتبال داخلی