آسمان قطر با این بازیکن امن بود!


سرویس خبر شماره: 2000825
20 فوریه 1402 ساعت 08:00
715 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بوعلم خوخی ستاره دقایق پایانی قطر:

مدافع جایگزین قطر یکی از بهترین بازیکنان این تیم مقابل ایران بود.

آسمان قطر با این بازیکن امن بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بوعلم خوخی مدافع ملی پوش قطر یکی از بازیکنانی بود که پس از حضور در خط دفاع قطر عملکردی فراتر از حد انتظار داشت و اجازه ایجاد موقعیت را به ایران نداد. و این بازیکن بیشتر ضربه های سر را مهار کرد.

خوخی 26 دقیقه در زمین ماند و در این مدت کوتاه آمار عجیبی از خود به جای گذاشت، 12 واکنش دفاعی و 9 نبرد هوایی موفق حاصل تلاش او در خط دفاعی است که نشان می دهد ایران بارها برای موقعیت سازی و موقعیت سازی تلاش کرده است. . خطر روی دروازه این تیم را عقب راند.

او پس از نمایش ضعیف خود مقابل فلسطین در نیمه اول، همراه با بسام الراوی به نیمکت قطر تبعید شد و پس از آن فرصت حضور در زمین را نداشت اما تصمیم سرمربی قطر در بازی حساس مقابل ایران به میدان برگشت و یکی از بهترین دیدارها بود. او در جام ملت های آسیا خودی نشان داد، در بازی با فلسطین چندین بار در مقابل حملات فلسطینی ها و هنگام عبور از مرز ضعف نشان داد. مارکز به او اجازه بازی بیشتر نداد و طارق سلمان را جایگزین او کرد.

در این دیدار ایران بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود و درخشش این بازیکن قطری برای آنها برگ برنده بود: او 10 گرفت که برای یک مدافع عالی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی