آغاز شک و تردیدهای دمبله؛ شرایط 180 درجه تغییر کرده است

عثمان دمبله رابطه بسیار خوبی با ژاوی هرناندز دارد و تحت تاثیر رفتار این مربی جوان قرار گرفته است. علیرغم تمایل مدیران بارسلونا برای جا افتادن ستاره فرانسوی، ژاوی به طور کامل در مقابل هیئت مدیره و حتی هواداران از دمبله حمایت کرد.

سه ماه دیگر مشخص خواهد شد که آیا دمبله به پی اس جی پیوند خورده است یا ادعای هم تیمی هایش صحت دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از تمدید نشدن قرارداد وی در زمستان و قرار گرفتن او در لیست فروش باشگاه، تصمیم بر این شد که دمبله در نیم فصل دوم از حضور در تیم دوم محروم شود و یا حتی استعفا دهد، اما با اصرار ژاوی، نه فقط به تیم اصلی تحمیل شد و در 5 بازی اخیر تیمش توانسته 7 پاس گل بدهد. به ویژه در ال کلاسیکو و پخش تصاویری از جشن و پایکوبی او در رختکن، حدس زده می شد که ستاره فرانسوی در نهایت کاهش دستمزد و سپس تمدید قرارداد را خواهد پذیرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود پایان قرارداد 5 ساله او در فصل تابستان آینده، آینده عثمان دمبله در بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و جدایی او نهایی نشده است. اگرچه مذاکرات طولانی بین دو طرف در ژانویه شکست خورد، اما خود این بازیکن پس از پایان قراردادش در ژوئن، مایل بود در نیوکمپ بماند، حرکتی که باشگاه را امیدوار کرد.

اگر عثمان دمبله در ژانویه به تمدید قراردادش با بارسا اعتقاد نداشت، حالا همه چیز فرق کرده است.

در بین مدیران باشگاه اما بدبینی شدیدی نسبت به دمبله وجود ندارد و معتقدند او با پی اس جی به توافق رسیده و قراردادش را نیز امضا کرده است. در رختکن بارسلونا اما دیدگاه ها متفاوت است. او هفته ها خود را وقف تیم کرد و با پیروی از همه توصیه های حرفه ای، وابستگی خود را به بارسا ثابت کرد. هم تیمی های دمبله می گویند دمبله در مورد آینده شک دارد و هرگز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. آنها بر این باورند که دمبله اکنون بیش از هر زمان دیگری به تمدید قراردادش فکر می کند و به خصوص رابطه دوستانه با ژاوی و تغییر شکل زیر مربیگری او باعث شد تا او به این نتیجه برسد که تمدید قرارداد در سال جام جهانی بهترین تصمیم ممکن است.


سرویس خبر شماره: 1816958 |
07 فروردين 1401 ساعت 17:50 |
2,026 |

1نظرات

عثمان به پی اس جی مرتبط نیست