مراقب صلاح باشید، رفتن به رئال از صفر شروع می شود!

دیوف ادامه داد: بهترین تصمیم برای لیورپول پذیرش مفاد قرارداد و تمدید آن است. واضح است که لیورپول باید انتظارات صلاح را برآورده کند. او در کنار سادیو مانه بهترین بازیکن تیم است و چه اشکالی دارد که پول بیشتری دریافت کند؟ لیورپول می تواند با صلاح و مانه در خط حمله جام ها و موفقیت های بیشتری را جشن بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

الحاجی دیوف، ستاره سنگالی سابق لیورپول (2002-2005) به شایعات جدایی صلاح پاسخ داد. انتقال به رئال مادرید به این معنی است که صلاح باید از صفر شروع کند. او باید بداند که آفریقایی است و هرگز مانند یک اروپایی با او رفتار نمی شود. بهترین قرارداد به نفع او پیشنهاد نمی شود و مانند یک اروپایی با او برخورد نمی شود. یادم می آید زمانی که در لیورپول بودم چنین تبعیضی را دیدم. مثلاً از من خواسته شد که برای تیم ملی کشورم بازی نکنم و من نپذیرفتم.»

ستاره سنگالی سابق لیورپول معتقد است بهترین تصمیم برای لیورپول و صلاح ادامه همکاری با یکدیگر است.


سرویس خبر شماره: 1816957 |
07 فروردين 1401 ساعت 17:17 |
392 امتیاز خبر|

1نظرات

او می داند که آفریقایی است

شایعات حاکی از علاقه صلاح به بازی در لالیگا و بازی برای رئال مادرید و بارسلونا است.

قرارداد فعلی صلاح با لیورپول تا سال 2023 اعتبار دارد و در ماه های اخیر مذاکرات برای امضای قرارداد جدید در جریان بوده است.
با این حال به نظر می رسد دو طرف بر سر مسائل مالی با هم اختلاف نظر دارند و به همین دلیل نتوانستند به توافق برسند و گفته می شود مذاکرات مدتی به بن بست خورده است. پیش از این برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده بودند که صلاح می خواهد برای ماندن در آنفیلد دستمزد 300 هزار در هفته دریافت کند. صلاح در این فصل در 36 بازی 28 گل زده و 10 پاس گل داده است.