آقای درویش! پشته رونالدو مهمتره یا سرمربی پرسپولیس؟/ تا حالا تیممون رو اینقدر خالی ندیده بودیم/ یحیی چطور خودش رو پرسپولیسی میدونه؟


بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبروشی درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه در سال های اخیر هیچ وقت پرسپولیس را در این وضعیت ندیده بودیم، واقعا مثل این است که این تیم پدر و مادری نداشته و دارد. بیکار.”

وی افزود: هیچ اقدام و حرکتی از سوی سران باشگاه متذکر نشده است! فقط رفتند با برانکو چت کردند و تمام. می فهمیم برانکو قرار است سرمربی پرسپولیس شود، فعلا در جام ملت های آسیا حضور دارد، اگر بخواهد به ما کمک کند از شرایط پرسپولیس چه می داند!

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس خاطرنشان کرد: این روزها همه به اردو رفته اند یا می روند یا تمریناتشان شروع شده است اما پرسپولیس فقط تماشا می کند. من نمی توانستم برای بازگشت برنامه ریزی کنم! ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و باید بیشتر از بقیه تلاش کنیم، بیشتر از بقیه برنامه ریزی کنیم و بیشتر از بقیه کارهای تاکتیکی انجام دهیم.

داداش زاده افزود: متاسفانه خبرهای خوبی از تیم و باشگاه نمی شنویم. ما هنوز پول نداریم شرایط رقبا به گونه ای است که هر روز اسپانسر می سازند اما ما نتوانسته ایم وضعیت مالی خود را مدیریت کنیم. طوری که سرمربی ما از تیم می رود و می رود.

آقای درویش!  پشته رونالدو مهمتره یا سرمربی پرسپولیس؟/ تا حالا تیممون رو اینقدر خالی ندیده بودیم/ یحیی چطور خودش رو پرسپولیسی میدونه؟

بازیکن قدیمی پرسپولیس از رفتن یحیی گل محمدی در این شرایط انتقاد کرد و گفت: جای تاسف است که یحیی گل محمدی خودش را پرسپولیسی می خواند. او واقعاً نباید در این شرایط تیم را ترک می کرد. نمی خواهم نام کسی را ببرم اما برخی از مربیان پول خود را خرج تیم خود می کنند اما یحیی گل محمدی در شرایطی که مجبور بود در پرسپولیس ماند و تا پایان فصل تیم را همراهی کرد و اجازه داد پرسپولیس به تنهایی مدیریت کند. . ، این رسم دوستی نیست.

وی با اشاره به اعضای هیات مدیره به ویژه مدیرعامل باشگاه تاکید کرد: خبری از مدیران باشگاه نیست! متأسفانه ظاهراً یک سری اقدامات صرفاً برای خودنمایی انجام می شود. یادمان هست شهریورماه که النصر وارد تهران شد، آقای درویش رسانه ای ترین بازیکن پرسپولیس بود و همه رسانه ها را باز کردیم و عکسش را در کنار رونالدو دیدیم. دوست دارم الان هم همین شور و شوق را پیدا کند و همانقدر که برای رونالدو به دنبال یک فرش ارزشمند برای پرسپولیس بود، دنبال مربی ارزشمندی باشد.

داداش زاده در پایان درباره جام ملت های آسیا و قهرمانی تیم ایران گفت: خوشبختانه بازی اول را با برد بالایی پشت سر گذاشتیم اما هنوز مسابقات تمام نشده است اما باید بدانید مقابل هنگ کنگ چه بازی ای انجام دهید. به آسانی فلسطین کار سختی در پیش داریم و همه با قدرت آمده اند تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم در بازی با هنگ کنگ خط دفاعی ما اشتباهات بازی با فلسطین را تکرار نکند چرا که می توانست به تیم کمک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال