کیت جدید لیورپول: نایک در لحظه آخر جزئیاتی را تغییر داد که بسیاری از هواداران دوست نداشتند – باشگاه لیورپول

با نزدیک شدن به پایان فصل، لباس جدید لیورپول نهایی شده و اولین اطلاعات لو رفته از نسخه نهایی به اشتراک گذاشته شده است.

زمانی که طراحی اولیه آن لو رفت، استقبال متفاوتی از لباس جدید لیورپول صورت گرفت، اما بحث برانگیزترین جنبه، سپر پیشنهادی دور تاج باشگاه بود.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که نایک ویژگی کیت نهایی را کنار گذاشته است، به این معنی که Liverbird اکنون مستقیماً روی پیراهن گلدوزی می‌شود، نه روی شکل سپر.

طراحی سپر قبلی را اینجا ببینید – نشت ویدیوهای ویروسی کیت لیورپول 2024/25

در مورد بقیه لباس‌ها، لیورپول از این فصل خطوط پین را حفظ می‌کند، اما یک تفاوت وجود دارد – آنها به شکل یک YNWA بزرگ هستند که در جلوی پیراهن نقش بسته است.

این کار در رنگ زرد کرومی انجام خواهد شد که همچنین یقه‌ای با حس یکپارچه‌سازی را زیبا می‌کند که واکنش مثبت برخی از طرفداران را به همراه داشته است.

همین رنگ زرد روی شلوارک به صورت نواری دوتایی که طول آن ها را می گذراند نیز خواهد بود. یک ویژگی مشابه در زیر آستین ها نیز ظاهر می شود.

کیت نهایی نایک؟

مطابق با کسب و کار ورزشیآدیداس قرار است پس از پایان فصل 2024/25 به عنوان تولید کننده لباس قرمزها انتخاب شود و این آخرین لباس لیورپول از نایک باشد.

ادعا می شود که آدیداس “مناقصه برنده” برای چرخه پنج ساله بعدی بود که از سال 2025 تا 2029/30 ادامه دارد و رقابت نایک و پوما را شکست داد.

گفته می شود که قرارداد آینده با آدیداس برای “بیشتر از حدود 50 میلیون پوند (در هر فصل) که تحت قرارداد نایک پرداخت می شود، خواهد بود، اما “بسیار کمتر از رکورد 90 میلیون پوندی در سطح لیگ” است که به منچستریونایتد پرداخت شده است. .

در صورت تایید، لیورپول را با تامین کننده کیت که در دو دوره طولانی بین سال های 1985-1996 و 2006-2012 مترادف با باشگاه شد، دوباره متحد می کند.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/new-liverpool-kit-nike-make-last-minute-change-to-detail-many-fans-disliked/ منبع: