آلگری: اینتر حداقل تا امشب مدعی قهرمانی است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که اینتر هنوز شانس زیادی برای قهرمانی در سری آ دارد.

سرمربی ایتالیایی درباره تیمی که بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل دارد، گفت: واضح است که میلان در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و ناپولی نیز در همین شرایط قرار دارد. فکر می کنم قهرمان لیگ یکی از این سه تیم خواهد بود.
یوونتوس با نمایش خوب خود در هفته های اخیر توانسته فاصله بین خود و سایر تیم ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد اما آلگری نیز نمی خواهد تیمش را در زمره مدعیان قرار دهد.
آنها تنها 7 امتیاز از صدرنشینان فاصله دارند و 8 بازی دیگر تا پایان فصل دارند، اما برخی از بازیکنان یوونتوس به احتمال قهرمانی اشاره کرده اند.
سرمربی بیانکونری درباره هدف این تیم در این فصل گفت: می دانیم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کنیم. ما هنوز امتیازهای زیادی برای جمع آوری داریم و باید در این راه متمرکز بمانیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817772 |
14 فروردين 1401 ساعت 10:31 |
948 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس یکشنبه شب در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ ایتالیا در چارچوب هفته سی و یکم در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اینتر می رود.
در حال حاضر میلان با 66 امتیاز در صدر جدول، ناپولی با 63 امتیاز دوم، اینتر با 60 امتیاز سوم و یووه با 59 امتیاز در رده چهارم قرار دارند، هرچند نراتزوری یک بازی کمتر از سایر تیم ها انجام داده است.
آلگری پیش از این بازی حساس به DAZN گفت: “اینتر همچنان مدعی قهرمانی در لیگ ایتالیا است و حداقل تا پایان بازی مقابل یوونتوس، شانس زیادی برای کسب جام دارد.”