هوادار پرسپولیس; جنجال در سطح دربی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یحیی گل محمدی فردا در ورزشگاه دستگردی به مصاف هواداران تهرانی خواهند رفت. تیمی سرسخت که فقط در نیم فصل دوم به استقلال باخت. بازی این تیم تازه وارد لیگ برتری با مدافع عنوان قهرمانی در دور اول جنجالی و نفس گیر بود.

در نیمه دوم او دوباره هوادار شد و سریعتر گلزنی کرد. گلی که جواد محمدی به ثمر رساند را می توان جنجالی ترین گل لیگ دانست. این گل که بعد از بازی به گل مارادونا معروف شد، جنجال زیادی به پا کرد.

در هفته بیست و چهارم، بازی برگشت این دیدار برگزار می شود و باید دید این دیدار که در اولین دیدار دربی تاریخی پایتخت جنجال به پا کرد، این بار چگونه برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817775 |
14 جولای 1401 ساعت 10:50 ق.ظ |
1,772 امتیاز خبر|

0نظرات

لوس بلانکوس در شرایطی مهمان میهمان است که بازی خارج از خانه به شدت بحث برانگیز بود.

در این دیدار قرمزها با وجود اینکه بازی را بسیار هجومی آغاز کرده بودند نتوانستند از سد محکمی به نام بشاگردی عبور کنند تا با ضربه ایستگاهی محمد حسینی دروازه را باز کنند. پس از آن گل، پرسپولیس دوباره مورد حمله قرار گرفت و قبل از پایان نیمه اول با فرشاد فرجی برابری کرد.

سرخ پوشان که در آستانه شکست مقابل هواداران بودند، در ثانیه های پایانی با سیامک نعمتی به گل رسیدند تا بازی دو برابر شود. بعد از بازی بحث های زیادی در مورد داوری مطرح شد و نیمکت های دو تیم اعتراض کردند!