آلگری: تابستان گذشته با رئال قرارداد امضا کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلگری در سال 2019 با وجود کسب 11 جام در پنج فصل از لیگ برتر یوونتوس اخراج شد.
اما دو فصل ناموفق با مائوریتزیو ساری و آندره آ پیرلو، یوونتوس را متقاعد کرد که به سرمربی ایتالیایی بازگردد و باعث شد تابستان گذشته به نیمکت بازگردد.
آلگری درباره بازگشتش به تمرینات به GQ گفت: «زمان مناسبی بود. می توانستم زودتر برگردم اما به دلایل شخصی این کار را نکردم. مادرم در سال 2018 فوت کرد، بنابراین من نمی خواستم خیلی عقب باشم. می‌خواستم به پسرم و پدرم نزدیک باشم که به شدت تحت تأثیر مرگ مادرم بودند.»


سرویس خبر شماره: 1817447 |
11 جولای 1401 15:20 |
1,658 |

0نظرات

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شده است که قبل از پیوستن به این باشگاه در تابستان گذشته، با رئال مادرید به توافق رسیده است.

سرمربی ایتالیایی همچنین در مورد بازگشت خود به یوونتوس افزود: تصمیم گرفتم به یوونتوس برگردم زیرا رابطه بسیار خوبی با باشگاه و مالکان آن دارم، اما در عین حال می‌خواستم با پسرم که با او زندگی می‌کند صمیمی باشم. مادرش در تورین “من دوست دارم در کنار افرادی که دوستشان دارم زندگی کنم.”
او فاش کرد که با رئال مادرید به توافق رسیده است و گفت: “تابستان گذشته با آنها قرارداد امضا کردم اما با پرز تماس گرفتم و به او گفتم که به این تیم نمی روم زیرا یوونتوس را انتخاب کرده ام. او از من تشکر کرد.” در ماه مه با من تماس گرفت، هیچ شکی نداشتم.”
سرمربی یوونتوس ادامه داد: من پشیمان نیستم. مربیگری در میلان، یوونتوس و رئال مادرید از نظر حرفه ای عالی بود، اما نمی توان همه چیز را در زندگی داشت. من خوشحالم که چهار سال مربی میلان بودم و اکنون من من در یوونتوس هستم. دوبار پیشنهاد رئال را رد کردم. “اولین بار بود که با یوونتوس برای تمدید قرارداد مذاکره کردم و به پرز گفتم که به آنیلی قول داده ام.”



مجله اخبار فوتبال خارجی