نقاشی دیواری دیدنی صلاح در نزدیکی آنفیلد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صلاح در بازی با سنگال در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، پنالتی خود را از دست داد و این تیم در نهایت جواز حضور در این رقابت ها را کسب نکرد.
عکس‌های منتشر شده از این بازیکن پس از بازی نشان می‌دهد که او به شدت از این اتفاق ناراحت است و حتی بسیاری ادعا می‌کنند که ممکن است از مسابقات داخلی بازنشسته شود.
جان کالشاو هنرمند بریتانیایی امروز نقاشی زیبا و دراماتیکی از این بازیکن مصری را روی دیواری نزدیک ورزشگاه آنفیلد کشید که در این روزهای سخت برای او تسلی خاطر است.

یکی از هواداران لیورپول طرحی دراماتیک از محمد صلاح مهاجم این تیم را روی دیواری در نزدیکی آنفیلد کشیده است.


سرویس خبر شماره: 1817448 |
11 فروردين 1401 ساعت 15:53​​​|
4,521 امتیاز خبر|

0نظرات

این پروژه که با همکاری انجمن هواداران لیورپول برای بازسازی خیابان منتهی به ورزشگاه انجام شد، توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. کالشاو قبلاً طراحی هایی از استیون جرارد و دستاوردهای او در دوران حضورش در باشگاه انجام داده بود.
صلاح در دوران حضورش در لیورپول به یکی از ستاره های بی چون و چرای این تیم تبدیل شد و در 239 بازی 153 گل به ثمر رساند. در یک نظرسنجی از طرفداران در مورد نقاشی بعدی، بازیکن در صدر قرار داشت.
گفته می شود این هنرمند بریتانیایی طراحی این تابلوی خیره کننده را در خیابان آنفیلد از 21 مارس آغاز کرده است و نقاشی دیروز 30 مارس به پایان رسیده و عکس های او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی