بیرو یا عابدزاده; چه کسی در جام جهانی فیکس می شود؟

از این رو علیرضا بیرانوند که به اشتباه عابدزاده را مقابل لبنان تعویض کرده بود، در بازی برگشت مقابل این تیم با اتفاقات فوتبالی به تور دروازه تیم ملی بازگشت و کائز اکنون شانس بیشتری برای تجربه دومین جام جهانی دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن ثابت دارد. بازیکن. . البته در چند ماهی که ما را از جام جهانی قطر جدا می کند، بازی های دوستانه ای در حال آماده شدن است و باید دید در نهایت علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده اسکوچیچ کدام یک را برای حضور در ترکیب اصلی تیمش انتخاب می کند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال ایران در 10 بازی مقدماتی جام جهانی 4 گل به ثمر رسانده که بیرانوند دو گل و امیر عابدزاده دو گل به ثمر رسانده اند. اما حضور فیکس بیرانوند در دیدار با لبنان و کلین شیتی که به ثبت رساند، شانس او ​​را برای حضور ثابت تیم ملی در جام جهانی افزایش داد.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در مقدماتی جام جهانی را با بازگشت علیرضا بیرانوند به تور برگزار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک لحظه غفلت در دیدار مقابل لبنان کافی بود تا علیرضا بیرانوند که یکی از بهترین فوتبالیست های ایران و دروازه بان ثابت تیم ملی در سال های اخیر بوده، تصمیم به دراگان اسکوچیچ بگیرد. در چهار بازی مقابل سوریه و عراق. امارات و کره جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی جایگزین امیر عابدزاده می شوند و او قرار بود در جام جهانی خود را به عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی معرفی کند اما در جام جهانی چه گذشت؟ استادیوم جام حذفی سئول بار دیگر معادلات خط دروازه فوتبال ملی ایران را تغییر داد.
پس از گل نادرست مهدی رحمتی در راه رسیدن به جام جهانی 2014، این علیرضا حقیقی بود که توانست از رحمان رضایی که در دیدار نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی و برزیل و همچنین جام ملت های آسیا در استرالیا خوش درخشید، سبقت بگیرد. تیم ملی فوتبال ایران بودن. بعد از جام جهانی اما شرایط تغییر کرد و این بیرانوند بود که توانست کم کم خود را به عنوان شماره یک تیم ملی مطرح کند و با درخشش در جام جهانی روسیه جایگاه خود را تثبیت کند.


در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قرار بود بیرانوند در ترکیب اصلی تیم ملی دیده شود اما در عین حال رقبای سرسختی مانند عابدزاده و پیام باید منتظر فرصتی برای درخشش بودند و با اشتباه عجیب بیرانوند. عابدزاده که مقابل لبنان ساخته شد این شانس را پیدا کرد که مانند پدرش مرد اول تیم ملی شود.
عابدزاده در چهار بازی مقابل بیرانوند مقابل سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی مورد برتری قرار گرفت، اما ضربه سون هیونگ مین ستاره تاتنهام و واکنش امیر باعث شد تا او در نیمه دوم خوب بازی کند، اگرچه هیچ گلی به دست نیاورده است. اشتباهات در سه بازی اخیر بازی کره جنوبی مقابل لبنان دوباره روی نیمکت خواهد بود و فرصت به بیرانوند می رسد.


سرویس خبر شماره: 1817446 |
11 جولای 1401 15:09 |
1,337 |

4نظرات

دروازه ایران از لبنان به لبنان می گذرد.