آلگری: دیبالا در ترکیب است، همین حالا آن را بساز!

ما در میلان با اینتر مساوی کردیم و در سوپرکاپ شکست خوردیم، پس شاید فردا نوبت ما باشد. یوونتوس باید به رتبه چهارم فکر کند و ما به طور بالقوه 5 امتیاز با آتالانتا فاصله داریم، اما هنوز امتیازهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و فردا خواهیم دید که در کجا هستیم. ما نمی‌خواهیم مانع از پیروزی اینتر در این بازی شویم، اما هدف ما کسب امتیاز لازم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است. هدف این است که سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم.

جدایی احتمالی از پائولو دیبالا؟ آریاوابنه در این زمینه به صراحت صحبت کرده است. هنگامی که شما انتخاب خود را انجام دادید، آنها تغییر نخواهند کرد. فکر نمی کنم اولین بار باشد که بازیکنی در باشگاهش تغییر می کند و قرارداد سایر بازیکنان تمام می شود. دیبالا فردا بازی می کند، پس همه خوشحال هستید و می توانید روی این خبر تیتر بنویسید. با اینکه 20 روز است که تو را ندیده، در این تعطیلات دلم برایت تنگ نشده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی و شماره 10 یوونتوس با این تیم در پایان فصل به پایان می رسد و طبق اعلام باشگاه جدایی وی قطعی شده است. مکس الگری در نشست خبری پیش از دیدار حساس فرداشب مقابل اینتر در این باره و البته گلزنی یوونتوس تا پایان فصل لیگ ایتالیا صحبت کرد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس اعلام کرد که پائولو دیبالا در ترکیب اصلی اینتر حضور خواهد داشت.

نام بردن از اولین قهرمانی در لیگ سخت است، اما من فکر می کنم اینتر به همراه ناپولی و میلان از جمله نامزدهای قهرمانی اسکودتو هستند. فردا باید عملکرد درخشانی مقابل قهرمان ایتالیا داشته باشیم تا آنها بتوانند برنده شوند.” مکس آلگری گفت شکست و جایگاه چهارم خود را تثبیت کنید.


سرویس خبر شماره: 1817720 |
13 فروردين 1401 ساعت 17:54 |
180 |

0نظرات

ما کاری به برد اینتر نداریم.