لاپورتا: خوشحالم که مسی با من تماس گرفت!

با این حال، این انتقال از هر دو طرف طبق برنامه پیش نرفت و فوق ستاره آرژانتینی نتوانست انتظارات تیم را برآورده کند و باعث شد ستاره سابقش در پارک دو پرنس بدرخشد. پی اس جی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید حذف شد و کار به جایی رسید که مسی توسط هواداران در ورزشگاه این تیم هو شد.
همین موضوع باعث شده تا شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به نیوکمپ منتشر شود. بازیکنانی مانند دنی آلوز و پدرش نیز این موضوع را مطرح کرده اند، اما پس از ملاقات با خوان لاپورتا دو روز پیش، به نظر می رسید که باشگاه چنین تصمیمی نگرفته است.

لاپورتا در صحبت با RAC1 گفت:“من هیچ پیامی از مسی یا نزدیکانش در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده ام. تا به امروز، ما در مورد این موضوع با کسی صحبت نکرده ایم. من دیگر مانند گذشته رابطه نزدیکی با مسی ندارم.” جدایی او باعث شد من بیشتر از ورزش احساس شخصی و خانوادگی می کنم.”

رئیس بارسا به سرعت از اظهارات قبلی خود در مورد بازگشت مسی عقب نشینی کرد.

در فرانسه اعتقاد بر این است که مسی قصد دارد به قرارداد خود پایبند باشد و فصل آینده برای پاری سن ژرمن بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817716 |
13 جولای 1401 ساعت 16:55 |
1,915 |

1نظرات

من به لئو خوش آمد می گویم

رئیس بارسا اما امروز با چرخش 180 درجه ای اعلام کرد که علاقه مند به بازگرداندن مسی است. او به TVE گفت:اگر مسی بخواهد در مورد بازگشت با من صحبت کند، از او استقبال خواهم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئو مسی تابستان گذشته پس از سال ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن به این تیم پیوست.