آنتونی، وینگر منچستریونایتد، هواداران ویژه خود را در ومبلی فاش کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

مهاجم می گوید که مادرش بزرگترین الهام بخش اوست و از اینکه می تواند لحظاتی مانند یکشنبه را برای او فراهم کند بسیار خوشحال است.

از آن زمان، آنتونی بخش کلیدی موفقیت یونایتد بوده و بخشی جدایی ناپذیر از خط مقدم اریک تن هاگ است.

یونایتد و آنتونی با شکست دادن برایتون، فینال جام حذفی را مقابل منچسترسیتی برگزار کردند و این شانس را داشتند که فصل را با یک جام دیگر به پایان برسانند و به جام کارابائو که در فوریه به دست آمد، اضافه کنند.

آنتونی قبلا فاش کرده بود که یک مشکل خانوادگی در افت فرم او برای یونایتد در اوایل فصل نقش داشته است.

همانطور که توسط شاهد ورزشمرد سابق آژاکس پس از بازی به ESPN برزیل گفت که حضور مادرش در ومبلی به او انگیزه بیشتری برای رساندن یونایتد به فینال داد.

آنتونی وینگر برزیلی 90 دقیقه اول بازی را انجام داد و در مورد اینکه چرا این پیروزی برای او خاص بود صحبت کرده است.

در یک یادداشت شخصی، آنتونی اولین فصل قدرتمندی را در فوتبال انگلیس سپری کرده است و درخشش هایی از پتانسیل خود را نشان می دهد که بدون شک تن هاگ او را در سال های آینده در باشگاه ترغیب خواهد کرد.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/25/manchester-united-winger-antony-reveals-special-fan-in-attendance-at-wembley-263138/ منبع:

این مهاجم یک هوادار ویژه در حضور داشت و او را برای موفقیت در استادیوم معروف تشویق می کرد – مادرش.

آنتونی فاش کرد که مادرش اخیراً با او در منچستر اقامت داشته است که به او کمک می‌کند در محیط جدید مستقر شود.

او چند روزی است که در خانه من است. من خوشحالم. به او گفتم وقتی او آنجاست، احساس امنیت می کنم. ما می دانیم که این تفاوت ایجاد می کند (قرار دادن). داشتن او در کنار من، بسیار مهم است.»

زمانی که آن را از تلویزیون تماشا می کنید و زمانی که در استادیوم حضور دارید متفاوت است. آنتونی گفت: همیشه وقتی مادرت را می بینی و امروز حضور او در این لحظات برای من بسیار مهم است، هیجان و هیجان بیشتری به تو دست می دهد.

منچستریونایتد روز یکشنبه پس از شکست دادن برایتون در ضربات پنالتی در ومبلی به فینال جام حذفی انگلیس رسید.

“بزرگترین الهام بخش من مادرم است. او با دوستانم مرا تماشا می‌کرد و مادرم را هم حاضر می‌کرد و می‌توانست این لحظات را برای او فراهم کند.»