جنجال در رختکن مس پس از شکست مقابل رفسنجان

شاگردان فرزاد حسین خانی پس از شکست مقابل پرسپولیس امیدوار بودند بتوانند این نتیجه را در دربی کرمان جبران کنند و شانس بقای خود را افزایش دهند. اما با تک گل محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان، این تیم اکنون با یک امتیاز کمتر از نفت آبادان فاصله دارد و با سه بازی مانده به پایان فصل، یکی از گزینه های سقوط محسوب می شود.

اما پس از دقایقی با وساطت مدیرعامل و سرمربی این تیم این ماجرا به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1923366
05 مه 1402 در 07:36 ب.ظ
20.2K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فاصله امتیازی مس کرمان با دیگر گزینه سقوط کمتر است و نگرانی زیادی برای هواداران این تیم وجود دارد که دوباره کار خود را در لیگ برتر به پایان برسانند.

شکست مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان با واکنش های زیادی برای شاگردان فرزاد حسین خانی همراه بود.

جنجال در رختکن مس پس از شکست مقابل رفسنجان

البته این شکست با عوارض زیادی همراه بود. حمله سران مس کرمان به رختکن این تیم پس از شکست در رفسنجان با درگیری خفیف طرفین همراه بود. سران باشگاه مس کرمان که از عملکرد برخی بازیکنان گلایه مند بودند، ناگهان در رختکن این تیم حاضر شدند و نسبت به این شکست و عملکرد بازیکنان اعتراض کردند. گفته می شود در این بین دو بازیکن مس کرمان انتقام خود را از هم تیمی های خود می گیرند که این موضوع باعث افزایش تنش در رختکن شده است.

مس کرمان هفته آینده در خانه به مصاف تراکتور می رود و باید دید مقابل تیم آماده پاکو خمس می تواند امتیازی کسب کند یا خیر. همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال بی تماشاگر بودن این دیدار با توجه به اتفاقات بازی با پرسپولیس به گوش می رسد و باید دید در این دیدار حساس که نارنجی پوشان به شدت به امتیاز نیاز دارند، چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی