اسنایدر: تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد نباید کریستیانو رونالدو را به چالش می کشید.

وسلی اسنایدر، مهاجم سابق رئال مادرید و هلند، مدعی شده است که اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اشتباه کرده است که با کریستیانو رونالدو، برنده پنج جایزه توپ طلا، ارتباط برقرار کرده است، زیرا در این روند احترام همه را از دست داده است.

کریستیانو رونالدو با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد رابطه خوبی نداشت

کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 برای دومین دوره به منچستریونایتد پیوست. در اولین بازی خود، فوق ستاره پرتغالی 18 گل در 30 بازی لیگ برتر به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن تیمش شناخته شد. با این حال، یونایتد نتوانست به جمع چهار تیم برتر برسد و از صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2022-23، گمانه زنی های گسترده ای در مورد آینده این بازیکن در اولدترافورد وجود داشت. با این حال، هیچ چیز در پنجره نقل و انتقالات محقق نشد و این بازیکن برای فصل دوم در اولدترافورد ماند. رونالدو و مدیر جدید تن هاگ رابطه خوبی با هم نداشتند و اختلافات این زوج اغلب توجه عموم را به خود جلب می کرد.

در ماه نوامبر، مصاحبه صریح رونالدو با پیر مورگان پخش شد که در آن طلسم سابق رئال مادرید تن هاگ را به بی احترامی متهم کرد. او همچنین هم تیمی سابق وین رونی را به دلیل انتقاد بیش از حد از عملکرد او مورد هدف قرار داد. مدت کوتاهی پس از پخش این مصاحبه، منچستریونایتد قرارداد رونالدو را پاره کرد و به او اجازه داد تا در ژانویه به عنوان بازیکن آزاد به النصر بپیوندد.

اسنایدر می گوید که ده هاگ اشتباه کرد و رونالدو را به چالش کشید

منچستریونایتد که در رده ششم جدول رده بندی لیگ قرار دارد، برای انجام بهترین بازی خود زیر نظر تن هاگ در این فصل با مشکل مواجه شده است. بسیاری بر این باورند که هلندی تابستان امسال اخراج خواهد شد و اسنایدر نیز همین نظر را دارد.

مرد سابق اینترمیلان در صحبت با ورونیکا آفساید، ادعا کرد که حرکت قدرت ده هاگ نتیجه معکوس داشت، زیرا او احترام همه را از دست داد و زمانی که رونالدو را به چالش کشید، قدمی برای اخراج برداشت.

اسنایدر (از طریق GOAL) گفت:

او قبلاً با رقابت با رونالدو اشتباه کرده بود. آنجا احترام همه را از دست داد. او فکر می کرد که این کار برعکس خواهد شد، اما البته نه. آن بچه ها در اتاق رختکن فکر کردند: “این مرد دیوانه است؟”

مهاجم سابق مدعی شد که اخراج تن هاگ فقط یک موضوع زمان بوده و خود مربی نیز از آن آگاه بوده است.

وی در پایان افزود:

البته او از قبل می داند که باید برود. اما خودت قرار نیست بری اگر من جای او بودم، راحت آنجا می نشستم (تا زمانی که اخراج شود)

در طول دو دوره، رونالدو 346 بازی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها انجام داد و 145 بار گلزنی کرد و 64 پاس گل داد. او سه قهرمانی لیگ برتر و یک جام لیگ قهرمانان اروپا را با این باشگاه از جمله افتخارات دیگر کسب کرد.

https://sportslens.com/news/wesley-sneijder-manchester-united-ten-hag-challenge-cristiano-ronaldo/ منبع: