آنها بی صدا روی ابرها راه می روند


سرویس خبر شماره: 1821818 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 01:57 |
430 امتیاز خبر|

0نظرات

الهامی فرمول قهرمانی را حفظ کرد؟

مربی نساجی پس از دومین دوره قهرمانی حذفی اکنون در رده جدید مربیان ایرانی قرار می گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از قهرمانی در جام حذفی با تراکتورسازی، باز هم برخی این موفقیت را مدیون ستاره های پرشمار تیم ملی و کاپیتان های تیم ملی می دانستند. به خصوص که جنجال بی صدا در بازی و اخراج او از زمین باعث شد تا مدتی از چشم رسانه ها دور بماند. حفظ نساجی در بحران سال گذشته نشان داد که سکوت شایسته تحسین و تمجید است.
الهامی اما مجبور شد راه خود را از مربیان فوتبال این هافبک ایرانی جدا کند تا موفقیت هایش ادامه پیدا کند. ساکت که این را بهتر از هرکسی می دانست، از همان ابتدا با شکست امیر قلعه نویی نشان داد که برای جام حذفی برنامه ریزی کرده است. حریف بعدی اما برای سکوت شوخی نکرد. او باید با استقلال دست و پنجه نرم می کرد. تیمی که زمانی در آستانه مربیگری بود و دو سال پیش در فینال حذفی آنها را شکست داد. ساکت هم در 120 دقیقه فرهاد را لمس کرد تا در نهایت با درخشش واقعی به نیمه نهایی برسد. جایی که تیم غافلگیرکننده مس کرمان حرفی در نساجی نداشت، در حالی که فینالی بسیار مهمتر از بازی دو سال پیش مقابل آقای ساکت برگزار می شود.
عبارات کلیشه ای در موقعیت هایی که فقط قهرمان بودن سخت تر از قهرمان شدن است، اشتباه نیست. الهامی در فینال مربی مستقل جدیدی را روی نیمکت آلومینیومی دید. او امشب هم رحمتی را شکست داد تا روی ابرها راه برود.
سکوت آرام آرام قدمی برمی دارد که می تواند موفقیت خود را از رویدادی به رویداد دیگر تغییر دهد. او امسال دو ستاره سابق تیم ملی مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی را در ترکیب خود دارد.
امشب همه در ایران سکوت را می ستایند، اما مهم این است که آیا الهام بر سر زبان ها می ماند یا نه. موضوعی که پاسخ آن در رویکردی است که ساکت فردا صبح و بعد از یک شب نخوابیدن برای سعادت ادامه مربیگری خود اتخاذ خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی