جملات خاموش بحث برانگیز درباره آزادی; لطفا آن را حذف کنید!

کری سنگین با الهام از رحمتی که در جدال رختکن خواند و از صحنه خارج شد، 180 درجه با تمجید پایانی این مربی از مربی جوان حریف تفاوت داشت. او در آخرین قسمت صحبت های خود قبل از خروج از ورزشگاه از دست دو مربی دیگر شرمنده شد.

اظهارات بحث برانگیز آرام در آلومینیوم باعث درگیری قبل از بازی شد. او آن لحظات را با کنایه از آلومینیوم آغاز کرد و گفت: اگر می دانستیم در رختکن حساس هستند به خدا کاری نمی کردیم. مهدی با من دست داد و گفت ما باید صاحب این رختکن باشیم. بعد گفتم که اگر قرار بود روی زمین برهنه شویم و در جای دیگری گفتم که نمی توانم بگویم (توالت) باز هم بازی را می بریم. یک وقت آنها جمع شدند و من به بچه ها گفتم برویم. بعد از آن چیزی ندیدم و نمی دانم. من حتی پسر کوچکم را هنوز ندیده ام.


سرویس خبر شماره: 1821819 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 02:02 |
19,982 |

0نظرات

Head Heavy Textile Trainer for Mercy.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حواشی فینال جام حذفی از ساعتی قبل از شروع بازی آغاز شد. جایی که آلومینیومی ها پس از ورود به ورزشگاه با رختکن بسته مواجه شدند. همین مشکل که با حضور 45 دقیقه ای اراکی ها پشت دروازه همراه بود، در نهایت به مشاجره بین اعضای دو تیم منجر شد. ساکت الهامی در حالی که از پیروزی تیمش برای سوار شدن به اتوبوس خوشحال بود به خبرنگاران درباره این درگیری ها گفت.

فاضلی و نوازی دو مربی آلومینیوم در پایان بازی مدعی شدند الهامی باعث درگیری قبل از بازی شده است. فاضلی مصاحبه تندی با سرمربی نساجی انجام داد و مدعی شد او با لگد به صورتش کوبیده است. ساکت در مواجهه با این سوال خنده تلخی کرد و با پاسخی کوتاه اما جنجالی صحنه را ترک کرد: «اینها اصلاً توانایی حرف زدن ندارند…» ساکت هم علیه نوازی اظهاراتی کرد که بسیار جنجالی بود. او که در نشست خبری و مصاحبه های بعد از بازی احترام مربیان رقیب را حفظ کرده بود، پس از گفتن این حرف ناگهان از حرفش پشیمان شد و از خبرنگاران خواست حرف هایش را حذف کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الهامی با اعلام اینکه انتخاب رختکن حق میزبان است، گفت: در دیدار قبلی مقابل مس میزبان بودیم و همان رختکن انتخاب شد. در بازی با استقلال اینجا بودیم. در این بازی بچه های ما زودتر از آنها رسیدند و به آنجا رفتند. ما اصلا نمی دانستیم. ما در راه بودیم و وسایلمان در رختکن بود و لباس هایمان آویزان بود، گفتند ما مهمان هستیم و باید اینجا باشیم. میزبان معمولا اتاق رختکن را تعیین می کند. هنگامی که ما اسکان داده شدیم، پس از آن حق انتخاب رختکن را داریم.

مربی نساجی به جنجالی ترین شکل ممکن پاسخ مربیان آلومینیومی را داد اما سریع پشیمان شد!