آنچلوتی: سیمئونه نیازی به یادگیری از من ندارد

سیمئونه پس از بازی قبلی در ژانویه گفت که آنچلوتی چه برنده باشد و چه ببازد شخصیت مشابهی دارد. او گفت تو خیلی باهوشی و دوست دارد از تو یاد بگیرد.
من واقعا دوست دارم سیمئونه را ببینم و با او وقت بگذرانم. چون دیگو عاشق فوتبال است. دقیقا مثل من اما فکر نمی کنم او بتواند از من چیزی یاد بگیرد.

1805394



مجله اخبار فوتبال خارجی

آیا ناچو فصل آینده در رئال مادرید خواهد بود؟ شوانی و کروس از فردا بازی می کنند؟
بله، آنها می توانند از ابتدا بازی کنند. من ناچو رو نمیدونم چون نمی دانم سال آینده چه خواهد شد. شاید من و او اینجا باشیم.


سرویس خبر شماره: 1872231
05 مارس 1401 @ 4:24 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

داور دربی فردا
در دربی به میدان می رویم. اما ما در هر فصل بازی های زیادی با هم داریم. می دانم که این دربی برای هواداران ما بسیار مهم است. رقابت بین دو باشگاه بسیار فشرده است. در دیدار ما در جام حذفی داور خوب قضاوت کرد. اما نمی دانم فردا چه خواهد شد. داور جیل مانزانو در اروپا مشهور است و به عنوان داور درجه یک شناخته می شود.

رسوایی داوری در بارسلونا
آیا از این داستان داوری خسته نشدید؟ امیدوارم فسادی نباشد. آنها ممکن است در اروپا یا جاهای دیگر شکست بخورند. اما دلیل آن این است که انسان ها ممکن است اشتباه کنند.

تاثیر برد مقابل لیورپول در بازی فردا
همه می دانند که لیگ قهرمانان چقدر برای این باشگاه مهم است. اما این بدان معنا نیست که ما در جبهه های دیگر تلاش نخواهیم کرد. ما برای کسب همه افتخارات از جمله قهرمانی لالیگا از مبارزه دست نخواهیم کشید. ما برای این هدف با تمام توان و انرژی خود خواهیم جنگید.

بازی با اتلتیکو پس از یک پیروزی بزرگ در لیگ قهرمانان
وضعیت تیم را خوب می دانم. چند روز پیش در بازی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و این بازی را با حس خوبی به پایان رساندیم. بازی فردا یک بازی ویژه مقابل تیمی است که در حال حاضر در فرم خوبی است. می دانم که ما شاهد یک بازی تماشایی مانند دیدارمان در کوپادل خواهیم بود.

هشت امتیاز کمتر از بارسلونا
بله، ما هشت امتیاز عقب هستیم. اما آیا این برنامه من در ماه سپتامبر بود؟ به هیچ وجه. دوست داشتم هشت امتیاز از آنها جلوتر باشم. اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد. اما ما از وضعیت فعلی خود در جدول راضی نیستیم. چون نمی خواستیم هشت امتیاز از بارسا عقب باشیم.

رئال با 51 امتیاز در رده دوم و اتلتیکو با 10 امتیاز کمتر در رده چهارم قرار دارند. دو تیم مادریدی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در 26 ژانویه به مصاف هم رفتند. این دیدار در همان ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و با نتیجه 3-1 به سود رئال به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فردا شب محل برگزاری دربی مادرید خواهد بود. دیداری که در هفته بیست و سوم لالیگا بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می شود.

وینیسیوس جونیور
واقعاً عجیب است که وینی اصلاً مصدوم نیست و کمتر چنین چیزی را در فوتبال می بینید. او این را مدیون ژن های خوبی است که از والدینش به ارث برده است. اما او بسیار حرفه ای است و به خوبی از خودش مراقبت می کند. قبل و بعد از بازی و در حین تمرین. وینی پسری است که کاملاً روی کار خود متمرکز شده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا مقابل اتلتیکو در دربی مادرید، گفت که تیمش با آمادگی کامل وارد این دیدار خواهد شد و هواداران شاهد یک بازی تماشایی خواهند بود.

آنچلوتی: سیمئونه نیازی به یادگیری از من ندارد

رئالی ها پس از یک پیروزی گسترده و دلگرم کننده وارد این دیدار می شوند. شاگردان کارلو آنچلوتی چند روز پیش کار بزرگی انجام دادند و لیورپول را با نتیجه 5-2 در آنفیلد شکست دادند.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا رئال مقابل اتلتیکو درباره برد بزرگ مقابل لیورپول گفت که لیگ قهرمانان همچنان برای رئال بسیار مهم است. اما این به معنای نادیده گرفتن سایر رقابت ها مانند لالیگا نیست.

1805392

خداحافظی راموس از تیم ملی و سوال از سن فوتبالیست ها
اگر یک فوتبالیست بخواهد ادامه دهد، سن نباید مهم باشد. یک فوتبالیست 17 ساله فقط به خاطر جوان بودنش فرصت بازی در یک تیم را پیدا نمی کند. مگر اینکه لیاقتش را داشته باشد. اما حتی در 40 سالگی هم می توانید قهرمان لیگ قهرمانان شوید. مثل مالدینی که در 39 سالگی موفق شد با وجود اینکه هفته ای یک بار تمرین می کرد. او بازی کرد چون از بقیه بهتر بود. وقتی بهتر از بقیه هستید، باید بازی کنید و برنده شوید.

1805393

وضعیت تیم در آستانه دربی
شرایط خوبی داریم البته به جز بحث مصدومیت. تیم ما اکنون در شرایط بدنی بهتری قرار دارد. اکنون کروس، مودریچ و سبایوس را آماده داریم و سایر بازیکنان شرایط بدنی خود را بهبود بخشیده اند. در مجموع، این روزها وضعیت ما خیلی بهتر است.