ورزش انحصاری سه: شش گزینه تیم ملی خارجی

طبق آمار به دست آمده طی چند روز آینده و قبل از برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، این شش گزینه خارجی و همچنین هفت گزینه ملی که برنامه های خود را به فدراسیون اعلام می کنند باید نهایی شوند. و در نهایت در هفته سوم اسفند و قبل از آن به محض آغاز اردوی تیم ملی فیفادی، سرمربی بعدی تیم ملی به طور رسمی معرفی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیر قلعه نویی، حسین فرکی، ساکت الهامی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی تارتار و حمید مطهری هفت گزینه فدراسیون فوتبال در بین مربیان ملی برای حضور روی نیمکت تیم ملی هستند.


سرویس خبر شماره: 1872230
مارس 5, 1401 @ 4:22 بعد از ظهر
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نزدیک شدن ماتادورها به نیمکت ایران

با این حال اکنون منابع خبری ورزش 3 به گزینه های بیرونی تیم ملی دسترسی دارند و گفته می شود در جلسه حضور اعضای هیات مدیره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

به جز این سه گزینه، سه مربی خارجی دیگر نیز مورد توجه تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال هستند که فدراسیون فعلاً قصد ندارد اسامی آنها را فاش کند و از طریق لینک های خود در حال مذاکره است و تقویم آنها را دریافت می کند. و شرایط نیمکت نشینی تیم ملی است. مربیانی از اسپانیا، هلند و ایتالیا!

اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس علاوه بر گزینه های داخلی که معرفی کرده است، تا روز سه شنبه با 6 گزینه خارجی مذاکره خواهد کرد.

ورزش انحصاری سه: شش گزینه تیم ملی خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که ساعاتی پیش اسامی 7 نامزد نیمکت نشینی تیم ملی ایران برای اعلام تصمیم خود برای سرمربیگری تیم ملی اعلام شد، فدراسیون فوتبال 6 نامزد خارجی را نیز در نظر گرفت.

اما گزینه سوم تیم ملی هم اسپانیایی است; فلیکس سانچز یکی از مدیران شناخته شده فوتبال ایران است که پروژه بزرگ خود را از سال 2006 در قطر آغاز کرد و در نهایت پس از ناکامی در جام جهانی 2022 از کار خود استعفا داد.سرمربی تیم ملی قطر که انقلابی بزرگ در از نظر ساختار فوتبال آنها در این کشور و حالا مورد توجه فدراسیون فوتبال و مهدی تاج قرار گرفته است.

1766475

در بین گزینه های خارجی دو مربی هم اکنون در لیگ برتر ایران مشغول به کار هستند. مورایس سرمربی سپاهان یکی از گزینه هایی است که فدراسیون برای اعلام برنامه ها به این باشگاه فرستاده است. سرمربی تراکتورسازی اسپانیا یکی دیگر از گزینه های خارجی تیم ملی است. خمز که در این فصل به ایران آمد و هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، توانست عملکرد فنی مثبتی را برای آنها به همراه داشته باشد و شرایط مناسبی را دنبال کند و با توجه به سابقه لالیگا، یکی از گزینه های نیمکت نشینی تیم ملی شود.

1787324
1801434