آه و آه فرشاد از نقش جهان تا ماه!


سرویس خبر شماره: 2002583
27 فوریه 1402 در 2:13 ب.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

کایان و فرصت نیم فصل برای عقب افتادن؛

ستاره چپ پای سپاهان در دیدار مقابل الهلال فرصت باز کردن دروازه حریف را با پای تخصصی خود نداشت و سیبل مورد انتقاد قرار گرفت.

آه و آه فرشاد از نقش جهان تا ماه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار سپاهان مقابل الهلال، حداقل 60 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با رویاهایی از خواب بیدار شدند که فرشاد احمدزاده حداقل در یکی از سه موقعیت طلای آخر خود توپ را به تور دروازه فرستاد. . بازی شب و سپاهان برای دور بعد در نیمه راه است.

رویای شیرین که البته قابل تعبیر نیست و دیدار رفت و برگشت سپاهان – الهلال با تمام زیبایی تصویری که هواداران این تیم خلق کردند به تلخ ترین شکل ممکن به پایان رسید.

دیداری که سپاهان شانس زیادی برای برد نداشت اما شکست مقابل حریفی قدرتمند و پر ستاره و پایان بازی در نیمه اول به سود طلایی ها، هواداران پرشمار و پرشور ورزشگاه را رقم زدند. خوشبینانه در مورد تعجب در آن تعداد کمی از آنها. سپاهان در دو نیمه فکر می کرد این بازی را می بازد.

به خصوص با موقعیت های فراوانی که شاگردان مورایس در نیمه اول ایجاد کردند، انتظار می رفت با ادامه این روند و استفاده از ضد حملات، سپاهان بتواند اختلاف را بیشتر کند و مهمانی نقش جهان را باشکوه تر کند.

1991505

در دقیقه 56 بازی بود که فرشاد احمدزاده اولین موقعیت خود را در این دیدار به دست آورد و در موقعیت تک به تک از دروازه بونو دور نبود اما سومین دروازه بان برتر جهان در سال گذشته مانع شد. کایان» از رتبه بندی شدن.

فرشاد که باورش نمی شد این فرصت را از دست داده باشد، ناگهان در کمتر از سی ثانیه تاج و تخت و فرش فوتبال را تجربه کرد و در هنگام برگشت توپ از همان موقعیت، شاهد گل افتتاحیه پیام فریش از زمین حریف بود.

با این حال احمدزاده دقایقی بعد فرصتی دوباره پیدا کرد تا این بار در موقعیتی بهتر دروازه الهلال را باز کند. توپ ارسالی توسط کاپیتان کریمی در ده متری دروازه به فرشاد رسید و این بار که هیچکس انتظار حضور او در نقطه کور دفاع حریف را نداشت، این سناریو تکرار شد و توپ روی پای غیرتخصصی احمدزاده فرود آمد. فرصت جابجایی شصت هزار تماشاگر را از فرشاد گرفت تا لحظه به نمایش گذاشتن نام فرزندش «کایان» نه به نشانه خوشحالی پس از گل به سوی عکاسان، بلکه در هنگام به تصویر کشیدن حسرت هایش پس از ناکامی.

1991506

اما فرشاد فرصت طلایی دیگری داشت تا دروازه الهلال را باز کند و علاوه بر این، بازی همچنان مساوی بود، این بار پاس باشکوه رامین رضاییان روی سر او فرود آمد، اما این وینگر باکیفیت فوتبال ایران قرار نبود گلی به ثمر برساند. چون ضربه سر او نیز در مسیر رسیدن به گل بود و هدفی پیدا نکرد

بازی سپاهان با الهلال برای هواداران این تیم به پایان رسیده و بی نتیجه نیست اگر بگوییم آنها کوچکترین امیدی به بازگشت تیمشان در بازی برگشت ندارند اما تاثیرات این دیدار می تواند قطعا برخی از ستاره های سپاهان را در مسیر لیگ تحت تاثیر قرار می دهد و این زمانی است که بازیکنان بزرگ تفاوت خود را با دیگران نشان می دهند و فرشاد اگر می خواهد نشان دهد هنوز ستاره برتر فوتبال ایران است باید به فکر یک ستاره قوی باشد. به لیگ بازگشت تا جایگاه خود را در نیم فصل دوم دوباره احیا کند.

عکس ها: وحید مومن زاده

مجله اخبار فوتبال داخلی