آگوئرو: می خواهم دوباره فوتبال بازی کنم


سرویس خبر شماره: 1817449 |
11 فروردين 1401 ساعت 16:23 |
15,490 |

7نظرات

وی با اشاره به اینکه قبلاً فرصت بازگشت به فوتبال را داشته است، گفت: می خواهم برای سرگرمی فوتبال را شروع کنم. چند وقت پیش از من دعوت کردند که به میامی بروم و یک بازی انجام دهم، اما نشد. “من می خواهم به دکترم در این مورد پیام بدهم.”
آگوئرو همچنین درباره شانس آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر گفت: باید بازی ها و نتیجه تساوی را ببینیم که از این نظر بسیار مهم است، اما آرژانتین همچنان مدعی عنوان قهرمانی جام جهانی است و برای رسیدن به آن رقابت می کند. این تیم باید از بازی های اول اعتماد به نفس پیدا کند، اگر در مرحله گروهی به آلمان برویم به هر حال صعود می کنیم، اما اگر نه، باید در مرحله حذفی با آنها روبرو شویم.” این خیلی مهم است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی به فکر بازگشت به فوتبال است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آگوئرو چند ماه پیش در یکی از بازی های بارسلونا احساس درد قفسه سینه کرد و مجبور شد زمین را ترک کند و به بیمارستان منتقل شود.
پس از آن بود که این بازیکن به بیماری قلبی مبتلا شد و پزشکان به او توصیه کردند از دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی کند.
همین موضوع باعث شد تا او تنها چند ماه پس از پیوستن به بارسلونا و در شرایطی که به دلیل مصدومیت زیاد برای این تیم بازی نکرده بود، تیم را ترک کند و از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
بازیکن 33 ساله ملی پوش سابق آرژانتین اکنون در مورد وضعیت خود با TyC Sport صحبت کرده است: “دیروز به ذهنم رسید که می توانم دوباره فوتبال بازی کنم. پزشکان به من گفتند که باید 5 تا 6 ماه از مبارزه دور باشم، اما می خواهم به تمرینات برگردم.”