آیا استرلینگ هواداران چلسی را بخشیده است؟

دلیل انتخاب چلسی در بین پیشنهادات مختلف؟ پیوستن به چلسی و مسیری که این باشگاه در حال طی کردن آن است، برای خانواده‌ام معنی زیادی داشت. اگر نتایج چند سال اخیر چلسی را دنبال کرده باشید، می بینید که آنها چهار یا پنج فینال بازی کرده اند. این تیمی است که برای کسب جام رقابت می کند و مدام در حال پیشرفت است.
من دقیقا می دانم که از زندگی و حرفه ام چه می خواهم. زمان مناسبی برای یک چالش جدید بود. من می خواهم بیشتر در تصمیمات رختکن شرکت کنم، بیشتر صحبت کنم و سعی کنم تیم را به جلو ببرم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این ملی پوش انگلیسی وقتی سه سال پیش با پیراهن منچسترسیتی به استمفوردبریج رفت، از سوی بسیاری از هواداران چلسی مورد توهین نژادپرستانه قرار می گرفت.
او که در تابستان از سیتی به چلسی پیوست، برای اولین بار در مورد این اتفاق صحبت کرد و اصرار داشت که این توهین ها هرگز نظر او را نسبت به آبی ها تحت تاثیر قرار نداد.
وی به خبرنگاران گفت: دیروز (چهارشنبه) یک اتفاق مختصر در این باره دیدم و اولین بار بود که یادم می‌آید، این موضوع اصلاً من را آزار نمی‌دهد، نمی‌توانم اتفاقی را که برای چند نفر افتاده است بگذارم. داده ها نظر من را نسبت به باشگاه تغییر داد.


سرویس خبر شماره: 1837785
آگوست 20, 1401 @ 22:45
7.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی اعلام کرد که توهین هایی که چند سال پیش در استمفوردبریج شنیده او را برای پیوستن به این باشگاه تردید نکرده است.