خداحافظی گلزن ایران مقابل برزیل از زمین فوتبال

غلامی پس از درخشش در تیم فوتبال استیل آذین به تیم ملی دعوت شد و در بازی ایران مقابل برزیل به میدان رفت و در اولین ثانیه های بازی در ابوظبی دروازه حریف را باز کرد اما این گل تاریخی توسط داور مسابقه از او گرفته شد. . تا آنجا که او که توانسته با این هدف، صفحه جدیدی در زندگی حرفه ای خود باز کند، در این کار ناکام می ماند. او البته بعد از شروع جام ملت های آسیا گزینه اول خط حمله تیم ملی بود اما ناکامی ایران در این تورنمنت باعث شد تا رفته رفته از تیم ملی ایران کنار بکشد.


سرویس خبر شماره: 1837787
20 اوت 1401 @ 10:57 ب.ظ
16.3 هزار |

2نقطه نظر

خداحافظی محمد غلامی;

او در فوتبال ایران در تیم های مختلفی از ملوان و داماش گرفته تا سپاهان و راهان و غیره بازی کرد و عجیب اینکه در دو باشگاه پرطرفدار ایران یعنی استقلال و پرسپولیس حضور نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این تصمیم دو دهه پس از ورود او به زمین های فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن ملوان گرفته شد. زمانی که این مهاجم شناخته شده و باتجربه پس از صعود پرورش دهندگان به دسته دوم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، افتخار کرد.

محمد غلامی با حرفه ای پر از حرکات و پوشیدن پیراهن برای تیم های مختلف از فوتبال خداحافظی کرد در حالی که تعداد کمی از هم دوره ای های او به کار خود ادامه می دهند. چهره هایی مثل محمدرضا خلطبری، مسعود شجاعی و یکی دو بازیکن کمیاب دیگر مثل کریم انصاری فرد که در جام ملت های آسیا 2011 در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند و رویای آنها صعود به جام جهانی 2010 و قهرمانی در جام ملت های آسیا 2011 قطر بود. به رهبری افشین به قطب نرسیدند.

به هر حال غلامی 39 ساله امروز و در پایان دیدار داماش مقابل چاینا از فوتبال خداحافظی کرد تا از این پس احتمالا او را در شغل جدیدی در فوتبال ایران ببینیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد غلامی پس از سال ها بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران بالاخره امروز از میادین فوتبال خداحافظی کرد.