آیا ساپینتو هم دربی را از دست می دهد؟/ واکنش مدیران استقلال به نگرانی بزرگ مربی پرتغالی

همانطور که اشاره کردیم، ریکاردو از بازی با فولاد محروم می شود و در صورت تصمیم کمیته انضباطی برای محکومیت وی، او نیز باید یک جلسه محرومیت معلق را سپری کند. البته این احتمال وجود دارد که به دلیل رفتار تند و تندی که از او در سیرجان شاهد بودیم، با اخطار مواظب حرکاتش، محرومیت مضاعفی دریافت کند، اما با وجود همه این اتفاقات، دیروز متوجه شدیم مسئولان باشگاه به او گفته اند. لایحه دفاعی بود دستور بسیار اکیدی برای او می گذارند و شواهدی را که از وقایع سیرجان دارند ارائه می کنند تا ماجرا به گونه ای پیش نرود که محرومیت سنگینی برایش در نظر گرفته شود. . آنها به ساپینتو گفتند که اصلا نگران دربی پایتخت که در هفته دوازدهم برگزار می شود نباش و مطمئن باش در آن بازی روی نیمکت استقلال خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

زمانی که ریکاردو در جریان بازی با ملوان با لگد خشمگین برانکارد را به کنار زمین کوبید، ماجرا چنان سروصدا به پا کرد که کمیته انضباطی رای به آن داد و مربی را علاوه بر جریمه نقدی به حبس تعلیقی در جلسه محکوم کرد. این پنالتی به محض دریافت اولین پنالتی جدید فعال می شود، یعنی اگر سرمربی استقلال در بازی با گل گهر جریمه شود، یک جلسه محرومیت به آن اضافه می شود.

ریکاردو ساپینتو به خاطر عملکردش در دقایق پایانی دیدار مقابل گل گهر کارت قرمز گرفت و بازی فوق العاده حساس هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان را باید از روی سکوها تماشا کرد اما این تمام ماجرا نخواهد بود. قطعا طبق گزارش ارسالی ناظر و داور مسابقه، کمیته انضباطی نیز وارد عمل خواهد شد و احتمال محرومیت سرمربی استقلال وجود دارد که در صورت وقوع این اتفاق برای او دردسر مضاعفی ایجاد خواهد کرد.