صدای یک پرسپولیسی هم بلند شد. تیم ما به این پنالتی ها نیازی ندارد/ تصمیم داور خنده دار بود!

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پنالتی عجیبی که داور برای سرخ پوشان اعلام کرد، گفت: این شکست برای پرسپولیس بسیار به موقع بود چرا که هنوز در هفته هفتم لیگ هستیم و بازیکنان پرسپولیس آنقدر توانایی دارند که دوباره قهرمان شوند. ” این شکست نگران کننده نیست اما پرسپولیس نیازی به چنین پنالتی هایی ندارد. این پنالتی که داور به سود تیم ما اعلام کرد خنده دار بود.

وی با تمجید از عملکرد کادر فنی تراکتور خاطرنشان کرد: بردیف پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرد و توان تیم، بازیسازان تیم را از بازی خارج کرد، متاسفانه طراوت دیده نشد، هافبک های پرسپولیس در گذشته و یک بازیکن مثل لوکادیا هیچ کاری نکرد. مدافعان تراکتورسازی اجازه ندادند توپ به دست مهاجمان پرسپولیس برسد. آنها فقط یک اشتباه کردند که لوکادیا توپ را گرفت و آن را به تیرک دروازه تراکتور زد. بازیکنان این تیم با تمرکز بازی کردند و سه امتیاز شیرین را از پرسپولیس گرفتند.

رفعت در خصوص بازی هفته هشتم پرسپولیس مقابل سپاهان و آشتی زردها با پیروزی در این هفته گفت: سپاهان قطعا هجومی بازی می کند و فضا برای هافبک ها و مهاجمان در پرسپولیس ایجاد می شود. دیدار سپاهان و پرسپولیس همیشه خوب پیش می رود و هر دو تیم در زمین بازی می کنند. پرسپولیس همیشه مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشته است. هواداران قطعا تیمی متفاوت مقابل سپاهان خواهند دید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پایان رفعت درباره باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز که اولین شکست شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل بود، گفت: پرسپولیس در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت اما وقفه باعث شد تا 5 بازیکن باکیفیت از اردوی تیم خارج شوند. و در حال حاضر هستند و هوای تیم ملی به اردوی پرسپولیس برگشته است. تراکتور قبل از شروع مجدد لیگ سه نتیجه بسیار خوب کسب کرد و همه بازیکنانش را در تعطیلات قرار داد.