لیگ قهرمانان آسیا؛ اول لیگ برتر بعد جام حذفی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از موضوعات مهمی که فدراسیون بر عهده آن است، انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 است.
در حال حاضر در ایران لیگ بیست و یکم به پایان رسیده و عنوان قهرمان جام حذفی فصل قبل نیز مشخص شده است. استقلال و نساجی تیم های قهرمان جام حذفی هستند. تا شهریور سال آینده لیگ بیست و دوم و جام حذفی امسال نیز به پایان می رسد و تکلیف تیم های قهرمان مشخص می شود. به همین دلیل فدراسیون فوتبال باید مکانیسم حضور تیم ها به عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند.
داود پرهیشکار سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: این موضوع به سهمیه ما هم بستگی دارد. کارگروهی تشکیل داده‌ایم که در آن مسائل باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نتیجه مطلوب حاصل شود. سپس به هیئت مدیره می آید و تصویب می شود. سهمیه ما 2+2 یا 1+3 و در بدترین حالت 1+2 است. این سه هواپیما مورد بحث قرار گرفته است. اولویت با لیگ برتر است و جام حذفی در اولویت دوم است. تا چند روز دیگر بحث جمع بندی و خلاصه آن به هیئت مدیره ارسال خواهد شد. فکر کنم یکی دو هفته دیگه کار تموم بشه. مهمترین چیز گرفتن مجوز حرفه ای است. اگر باشگاه ها نتوانند مجوز بگیرند، سهمیه آنها از بین می رود. تیم ها برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش زیادی کرده اند و باید به حق خود برسند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال اولویت اول حضور در لیگ قهرمانان آسیا را لیگ برتر اعلام کرد.

لیگ قهرمانان آسیا؛  اول لیگ برتر بعد جام حذفی!


سرویس خبر شماره: 1846256
11 اکتبر 1401 ساعت 08:30
2.6 هزار |

0نقطه نظر

پرهیشکار: نتیجه نهایی دو هفته دیگر اعلام می شود