آیا فارپلی قربانی مالی است؟ بارسا، پی اس جی، یووه و اینتر نگران هستند

روزنامه تایمز در گزارش خود مدعی شده است که یوفا به زودی رسما بارسلونا، پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینترمیلان و آ اس رم را به نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی متهم خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1840124
سپتامبر 02, 1401 در 20:01
1.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش «مجله اخبار فوتبال»، روزنامه تایمز با کارشناسان اقتصادی درباره وضعیت باشگاه‌هایی که در فهرست محکومان احتمالی نقض قوانین فیرپلی مالی یوفا قرار دارند، گفت‌وگو کرده است. کارشناسان معتقدند در این لیست، آرسنال تنها باشگاهی است که به سختی از تحریم ها می گریزد اما سایر باشگاه های این لیست توسط یوفا محکوم خواهند شد.

کارشناسان اقتصادی می گویند بارسا، پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی محکوم خواهند شد، اما آرسنال از این محکومیت فرار خواهد کرد.

آیا فارپلی قربانی مالی است؟  بارسا، پی اس جی، یووه و اینتر نگران هستند

آرسنال نیز در این فهرست اول شد، اما گفته می‌شود سران باشگاه انگلیسی با ارائه صورت‌های مالی جدید توانسته‌اند یوفا را متقاعد کنند که طی دو سال گذشته قوانین فیرپلی مالی را نقض نکرده‌اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یوفا در سال 2021 اعلام کرد که فهرستی از بیست باشگاه اروپایی تهیه کرده است و این باشگاه‌ها در معرض خطر نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی هستند. اگر باشگاهی این قوانین را زیر پا بگذارد، یوفا باشگاه را محکوم می کند و ممکن است با تحریم هایی مانند جریمه مالی، سقوط یا اخراج از رقابت های اروپایی مواجه شود.