آیا فرماندهان بهترین وضعیت خارج از فصل را در NFL دارند؟

مدتی است که فرماندهان واشنگتن مدعیان مرتبط در NFL بودند. آنها در 11 سال گذشته فقط یک بار در 9 بازی در یک فصل پیروز شده اند و از سال 1992 تنها سه برد دو رقمی کسب کرده اند. آنها بدترین رکورد خود را در پنج سال گذشته در سال 2023 داشتند و با امتیاز 4-13 به پایان رسیدند و در رده دوم قرار گرفتند. آخرین جایگاه در جدول رده بندی

فرماندهان، با اختلاف، بیشترین پول را دارند…

اما با نگاهی به پیش نویس سرمایه و وضعیت مالی آنها برای خارج از فصل فعلی، ممکن است هیچ تیمی در لیگ وجود نداشته باشد که برای موفقیت های آینده بهتر از فرماندهان باشد.

واشنگتن در بهار امسال بیشترین پول را برای خرج کردن عوامل آزاد و فهرست بندی خواهد داشت. قبل از افزایش سقف دستمزد، تیم بیش از 83 میلیون دلار برای سال 2024 در اختیار داشت که تقریباً 10 میلیون دلار بیشتر از نیوانگلند پاتریوتز است که رتبه دوم را دارند. با افزایش سطح لیگ، انتظار می‌رود که این سقف به 90 تا 95 میلیون دلار نزدیک‌تر شود. آنها فقط 44 بازیکن تحت قرارداد دارند که کمترین آنها در NFL است، و تنها چهار بازیکن برای فصل آینده حدود 10 میلیون دلار درآمد دارند.

با این حال، این فقط انعطاف‌پذیری مالی نیست که واشنگتن را در موقعیت برتر قرار می‌دهد.

… و برخی از بهترین انتخاب های پیش نویس نیز.

فرماندهان در طول پیش نویس NFL 2024 قدرت شلیک جدی خواهند داشت. آنها نه تنها یک انتخاب کلی 2 با ارزش دارند، بلکه دو نفر دوم و دو نفر سوم نیز دارند، و سپس یک انتخاب دیگر در هر دور بعدی. با توجه به اندازه گیری های انجام شده در رتبه بندی قدرت پیش نویس توسط Tankathon، آنها در سال جاری، پس از آریزونا کاردینال، دومین ارزش پیش نویس را دارند.

این تیم در خارج از فصل تحت مدیریت کاملاً جدید خواهد بود، زیرا آنها تغییرات گسترده ای را در سراسر هیئت مدیره ایجاد کرده اند. آنها نه تنها یک سرمربی جدید در دن کوین، بلکه یک مدیر کل جدید نیز به خدمت گرفتند. آدام پیترز 7 سال گذشته را زیر نظر جان لینچ گذراند و به ساخت سان فرانسیسکو 49ها به آنچه امروز هستند کمک کرد، و تیم امیدوار است که او بتواند تصمیمات درستی را با تمام دارایی هایی که در اختیار دارد، بگیرد. شاید به عنوان گیلاس در صدر، تیم کلیف کینگزبری را به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی خود استخدام کرده است.

آژانس رایگان به طور رسمی از 13 مارس شروع می شود و اولین دور پیش نویس NFL در 25 آوریل برگزار می شود.



https://sportslens.com/news/do-the-washington-commanders-have-the-best-off-season-situation-in-the-nfl/ منبع: