تصمیم مهم سرمربی استقلال در ورزشگاه



دیدار استقلال و ملوان اولین حضور جلال الدین مشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان در ترکیب ثابت آبی ها بود. البته او می توانست اولین بازی خود برای استقلال را در دیدار مقابل صنعت نفت تجربه کند اما ترجیح جواد نکونام این بود که در بازی با ملوان این بازیکن را به زمین بفرستد.

نکته جالب حضور جلال الدین مشیریپوف در ترکیب استقلال، موقعیت متفاوت او نسبت به تیم ملی ازبکستان بود و این نشان می دهد که جواد نکونام تصمیم مهمی در مورد این بازیکن گرفته است. این بازیکن در حالی که در تیم ملی ازبکستان و اکثر تیم های باشگاهی به عنوان بازی ساز یا وینگر بازی می کرد، در دیدار با ملوان در پستی پیشرفته برای استقلال به میدان رفت. این تاکتیک جواد نکونان کارساز بود و کاپیتان تیم ملی ازبکستان تک گل استقلال را در ورزشگاه سیروس واتکاران به ثمر رساند.

در همان زمان سرمربی استقلال این تصمیم مهم را گرفت که استقلال مهرداد محمدی، پیمان بابایی و آرمان رمضانی را مهاجم داشته باشد اما ترجیح جواد نکونام استفاده از مشاریپوف بود. کاپیتان تیم ملی ازبکستان با گلی که به تیم ملوان زد نشان داد که چطور در پست مهاجم بازی کند و می تواند مهاجم خوبی برای استقلال باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال