لیورپول خداحافظی کلوپ را به هم ریخته است

مارک گلدبریج معتقد است که فصل لیورپول پس از اینکه آنها امیدهای خود در لیگ برتر و لیگ اروپا را در آوریل اسفبار “به هم ریختند” عملاً به پایان رسیده است.

قرمزها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آتالانتا از رقابت‌های اخیر کنار رفتند و پس از کسب پنج امتیاز در همین بازی‌ها، امیدهای قهرمانی آنها به طور واقع بینانه از بین رفت.

در حالی که تنها سه بازی باقی مانده و فوتبال لیگ قهرمانان اروپا به جز از نظر ریاضی تضمین شده است، مجری همه جا حاضر The United Stand معتقد است که در سه بازی پایانی یورگن کلوپ به عنوان مدیر LFC چیز کمی برای بازی وجود دارد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

گلدبریج که در برنامه The Football Fill-In with Ben Foster صحبت می کرد، گفت: من طرفدار لیورپول نیستم اما فصل آنها به پایان رسیده است. آنها لیگ اروپا را به هم ریخته اند، عنوان قهرمانی را به هم ریخته اند… این من را شگفت زده می کند که چگونه هواداران متوجه نمی شوند در چند هفته آخر فصل چه اتفاقی می افتد.

به محض اینکه سرت از بین رفت، به وستهام می روی. آن باخت های اورتون و پالاس آنها را کشته است و از اروپا خارج شده اند، بنابراین سر آنها در جای درستی نیست. اسپرز ممکن است آنها را در روز یکشنبه شکست دهد. تو فقط نمی دانی.»

در حالی که کمتر از آنچه در ابتدای این ماه پیش‌بینی می‌کردیم/امید داشتیم برای لیورپول وجود دارد، بازیکنان وظیفه حرفه‌ای دارند تا اطمینان حاصل کنند که دوران سلطنت کلوپ به طور کامل به نقطه اوج نمی‌رسد.

اگر قرمزها بتوانند اوضاع را برگردانند و سه بازی باقیمانده خود را ببرند، اما همچنان سوم شوند، حداقل تضمین می‌کند که آلمانی به سطح بالایی که لیاقتش را دارد می‌رود، حتی اگر این پایان کاملاً افسانه‌ای نباشد که ما آرزویش را داشتیم. در طول چند هفته اول سال 2024.

می توانید نظرات گلدبریج را در زیر (از ساعت 16:46) از طریق Ben Foster – The Cycling GK در YouTube مشاهده کنید:



https://www.empireofthekop.com/2024/04/30/goldbridge-liverpool-messed-up-season-over/ منبع: