آیا OKC می تواند در مینه سوتا در بازی جمعه شب به دست بیاورد؟

در اوایل هفته، ما دو تیم برتر کنفرانس شرق را در حال نبرد بودیم و دیدیم که باکس بر سلتیکس مسلط شد تا فاصله بین دو تیم را کاهش دهد. در جدول NBA برای آخر این هفته، نبرد دیگری بین دو تیم پیشروی کنفرانس آنها وجود دارد، اما این بار نبرد خارج از غرب است، زیرا تاندر قرار است شنبه شب در مینه سوتا به مصاف تیمبرولوز برود.

NBA: گرگ ها در نبرد غول های غربی به تندر می پردازند

گرگ ها به عنوان تیم برتر وارد می شوند. آنها در کنفرانس 19 نوامبر مقام اول را به دست آوردند و هرگز به گذشته نگاه نکرده اند و در حال حاضر رکورد 30-11 دارند، فقط 1.5 بازی پشت سر سلتیکس برای بهترین رکورد در NBA. آنها برای شروع سال تقویم 2024 به مشکلی دست یافتند و در حالی که در هنگام بازی در جاده، بخش سختی از برنامه را دنبال می کردند، چهار نفر از شش مورد را از دست دادند. در دو نوبت جداگانه، تاندر حتی با وولوز هم برای کسب مقام اول در غرب رقابت کرد.

اما برخی از آشپزی در خانه کمک کرده است. از جمعه گذشته در مینه سوتا، تیمبرولوز چهار بازی متوالی را برد و هنوز هم دو بازی دیگر در مرکز تارگت قبل از اینکه دوباره به جاده برود.

اولین بازی از این دو بازی، آزمون بزرگی خواهد بود.

تندر فرصتی برای بستن فاصله دارد

شنبه شب، تاندر رتبه دوم به دیدار خواهد رفت. آنها به همراه ناگتس در بیشتر فصل به عنوان تیم دوم در کنفرانس شناور بودند، اما از 29 دسامبر در جایگاه تنها بودند.

اما پس از اینکه یک هفته پیش حتی با مینه سوتا در امتیاز 27-11 شکست خوردند، تاندر در لس آنجلس پشت سر هم بازی سختی داشت. در شب‌های متوالی، آن‌ها بازی‌های خود را به لیکرز و کلیپرز باختند که مصادف با پیروزی‌های وولوز بود و با ورود به بازی امشب، OKC را به دو بازی کامل رساندند.

دو طرف طی روزهای آینده با یکدیگر آشنا خواهند شد. اوکی‌سی و مینه‌سوتا قبل از پایان ژانویه، که چهارمین و آخرین دیدار فصل جاری NBA است، دوباره به مصاف هم خواهند رفت. آنها دو بازی اول را تقسیم کردند و تاندر در آخرین نبرد پیروز شد.

با یک برد، گرگ‌ها سه بازی پیش روی تاندر خواهند داشت، که بزرگترین برتری در کنفرانس از 18 دسامبر خواهد بود.

به احتمال زیاد به دلیل حضور در تیم میزبان، گرگ ها امتیاز 3.5 برای ورود به بازی هستند. بیش/کمتر روی 229.5 تنظیم شده است.



https://sportslens.com/news/nba-can-okc-gain-ground-on-minnesota-in-the-west-standings-tonight/ منبع: