اتاق خواب مدیر عامل فولاد محله برو بیا!


سرویس خبر شماره: 1996280
1 فوریه 1402 در 5:13 بعد از ظهر |
550

0نقطه نظر

فعالیت ویژه سرخ پوشان اهوازی در نقل و انتقالات

لیدرهای باشگاه فولاد روزهای شلوغی دارند؛ آنها امیدوارند تا قبل از شروع نیم فصل تیم را تقویت کنند.

اتاق خواب مدیر عامل فولاد محله برو بیا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد خوزستان یکی از تیم های فعال در نقل و انتقالات زمستانی است; هواداران سرخپوش اهوازی که شروع خوبی در لیگ بیست و سوم نداشته اند، امیدوارند با تغییراتی که در مدیریت باشگاه خود ایجاد کرده اند، به روزهای خوب بازگردند.

سران باشگاه فولاد این روزها با توصیه ایگناسیو مارتینز سرمربی پرتغالی خود وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و روزهای شلوغی را سپری می کنند. سرمربی اسپانیایی فولاد نام چند بازیکن را در لیست آزادسازی این تیم قرار داده است و به همین دلیل بهرام رضاییان، مدیرعامل سرخ پوشان برای فسخ قرارداد بازیکنانی که مورد نظر مارتینز نیستند اقدام کرده است. . .

از سوی دیگر مدیریت فولاد نیز بر اساس لیست مارتینز برای جذب بازیکن اقدام کرد. فولاد تاکنون احسان پهلوان، ستاره سابق سپاهان و پرسپولیس را برای نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته است و مذاکرات با سایر گزینه های مد نظر مارتینس نیز ادامه دارد.

در چنین شرایطی فولاد را باید یکی از فعال ترین باشگاه های لیگ برتر در نقل و انتقالات دانست. روند تقویت این تیم در حال انجام است و هواداران امیدوارند در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج بهتری کسب کنند و تیم خود را دوباره در اوج ببینند.

مجله اخبار فوتبال داخلی