اتفاقی که در پرسپولیس افتاد – تراکتور کشته شد

خروج دو مدیر عامل سابق استقلال از سمت فعلی خود در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باعث شد با عاصم یوسفی مدیرعامل این شرکت تماس بگیریم و در مورد این تغییرات صحبت کنیم.

یوسفی در مورد اینکه آیا برنامه های دیگری برای تغییر دارد یا خیر، گفت: طبیعی است که برنامه از پیش تعیین شده ای برای تغییر مسیر وجود ندارد مگر اینکه کارها طبق شرایط پیش برود بسته به وظایف پاسخگویی به مردم و هواداران. نباید در زمینه های مختلف شکست بخورد. اما ما یک سری چارچوب داریم و نمی پذیریم و نمی گذاریم اشتباهات تکرار شود. وقت، انرژی و آرزوی مردم ارزشمند است و خدمت رسانی بی نقص به ورزش دوستان و مردم وظیفه ما و در اولویت برنامه های ما است.

وی با اشاره به قطعی برق ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی و تاخیر چند دقیقه ای در شروع بازی گفت: با توجه به اتفاقات دیروز قبل از بازی تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر مشکل سیستم روشنایی و برق باعث شد مسابقه با نیم ساعت تاخیر برگزار شود. ممکن بود در این زمینه سهل انگاری و سوء مدیریت صورت گرفته باشد و در این زمینه باید به علل احتمالی این حادثه رسیدگی شود. زیرا این مشکل یک بحث مدیریتی است و طبیعی است که تست ها و مانورهایی طبق پروتکل های معمول قبل از شروع بازی انجام می شد که ظاهراً انجام نشد.. در ابتدا جمع بندی و نتیجه ایجاد تغییراتی در مدیریت این مجموعه بود که البته باید قدردان زحمات آقای مددی در دوران تصدی مجموعه ورزشی آزادی باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قطعی برق قبل از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را دلیل اصلی تغییر مدیریت در ورزشگاه آزادی عنوان کرد.

اتفاقی که در پرسپولیس افتاد - تراکتور کشته شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح امروز انتشار خبر برکناری احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال از مدیریت ورزشگاه آزادی و سپس جدایی امیرحسین فتحی، دیگر مدیرعامل سابق آبی ها مدیریت مجموعه ورزشی Inglaeb جنجال زیادی ایجاد کرده است.


سرویس خبر شماره: 1846401
اکتبر 11, 1401 @ 7:49 ب.ظ
75.8K |

22نقطه نظر

چراغ های جلو روشن نشد. مدی رفت!

وی افزود: ما در قبال آنها پاسخگو هستیم و اگر در هر مدیریت خرد و کلان اقدامی صورت گیرد که نتواند این منافع و رضایت ملی را تامین کند، قطعا برخورد می شود و تغییرات اجتناب ناپذیر است چرا که در این راه تلاش ها مصمم و مصمم است. در خدمت رسانی مناسب به جامعه ورزش و هواداران جدی هستیم. امیدواریم همه با اتحاد و همدلی در چارچوبی که برای رشد و توسعه ورزش کشور پیش بینی شده است قدم برداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز درباره تغییر مدیریت مجموعه الجینال صحبت کرد. با توجه به پایان ماموریت آقای فتحی و عدم تمدید ماموریت ایشان از سوی شهرداری تهران، مجبور شدیم همکاری خود را با ایشان قطع کنیم. از زحمات آنها در طول مدت تصدی در مجموعه ورزشی Inglab تشکر و قدردانی می کنیم.

یوسفی در مورد اینکه ممکن است حذف دو سرمربی استقلالی از دو مجموعه ورزشی بزرگ پایتخت حاشیه ساز باشد، خاطرنشان کرد: در این مورد بحث استقلال یا هیچ تیم دیگری از باشگاه نیست. همانطور که اشاره کردم در مورد مجموعه ورزشی آزادی با توجه به اتفاقات پیش آمده و تذکراتی که تا حدودی مربوط به مشکلات روز گذشته بود، همکاری پایان یافت و این تصمیم برای تغییر مدیریت ربطی ندارد. با مسائل استقلال و غیره در مورد ورزشگاه انقلاب، تکمیل مأموریت آقای فتحی منجر به پایان همکاری شد.

یوسفی در گفت وگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” درباره تغییرات دو مجموعه ورزشی آزادی و اینهلاب گفت: جامعه توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان دغدغه دیگری جز خدمت به جامعه ورزش، حامیان و مردم ندارد که در این راستا خدمت رسانی به مردم عزیز ضروری است. در همه زمینه ها با وسواس خاصی و با رعایت شأن و منزلت خود به بهترین شکل ممکن ارائه می شوند.