گل بی صدا مدافع پنالتی (عکس)

دوربین ورزشی عکس سه: محمد عباسی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک حملات زیادی را روی دروازه ملوان انزلی انجام داد و موقعیت های بسیار خوبی خلق کرد و با گلی که مدافع میانی خود به ثمر رساند توانست دروازه شاگردان مازیار زارع را باز کند و سه امتیازی شود.


سرویس خبر شماره: 1846400
اکتبر 11, 1401 @ 7:46 ب.ظ
17.1 هزار |

1نقطه نظر

محمدزاده پس از 2 گل زد.

وحید محمدزاده که دومین سال حضورش در آلومینیوم اراک را سپری می کند و یکی از تاثیرگذارترین اعضای این تیم به شمار می رود، در هفتمین بازی فصل خود برای ایرالکو مثل همیشه مثمر ثمر بود و علاوه بر آن در بازی مقابل ملوان انزلی نیز حضور داشت. برای بهره گیری از موقعیت های حریف مانع شد و در نبردهای تن به تن برتر شد و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

محمدزاده که پیش از پیوستن به آلومینیوم اراک 6 فصل متوالی در ذوب آهن حضور داشت و در آخرین سال بازی برای این تیم 5 گل برای این تیم به ثمر رساند، پس از پیوستن به ایرالکو نتوانست کاری را انجام دهد که در این دیدار توانست انجام دهد. مقابل ملوان انزلی. او از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.

مدافع آلومینیوم اولین گل خود را با پیراهن این تیم مقابل ملوان به ثمر رساند.

گل بی صدا مدافع پنالتی (عکس)

آلومینیوم اراک در زمین مسابقه پیش افتاد و با یک ضربه پنالتی توسط محمود قیدرحمتی توسط وحید محمدزاده، پنالتی بان خود، پیش افتاد و با مهار تک گل بازی مقابل ملوان انزلی، توانست سه امتیاز مهم این بازی خانگی را به دست آورد. و از بحران خارج شوند.