احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2016213
2 مه 1403 در 10:02 ب.ظ.
3.9 هزار |

0نقطه نظر

شکستگی بینی و سرگیجه در اتوبوس تیم

بازیکن مصدوم تیم آلومینیوم اراک بعد از بازی امروز در اتوبوس تیم دچار مشکل شد و پزشکان به مداوای او پرداختند.

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اتفاقات دیدار امروز ذوب آهن و آلومینیوم که با برتری 2 بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید، آسیب دیدگی شدید از ناحیه بینی توسط ابوالفضل سلیمانی بود.

در دقایق پایانی بازی امروز در اصفهان و قبل از به ثمر رسیدن گل اول ذوب آهن، ضربه آرنج فریبرز گرامی به صورت سلیمانی مدافع ذوب آهن به کرنر برخورد کرد و بینی او شکست. سلیمانی که به عنوان جایگزین احسان قهاری وارد زمین شده بود مصدوم شد و به همین دلیل دقایق سختی را پشت سر گذاشت.

او به دلیل خونریزی شدید مجبور به تعویض لباس شد اما نکته قابل توجه این است که رحیمی مقدم داور حتی در میانه صحنه اعلام خطا نکرد که در مصاحبه بعد از بازی مورد انتقاد سلیمانی قرار گرفت.

2013506

سلیمانی که پس از پایان مسابقه در اتوبوس تیم آلومینیوم دچار شکستگی بینی شده بود، دچار سرگیجه شدید شد و در عرض چند ثانیه از هوش رفت. به همین دلیل پزشکان آلومینیوم بالای سر او حاضر شدند و به مداوای بازیکن مصدوم پرداختند.

البته بعد از مدتی بازیکن مصدوم آلومینیوم به وضعیت عمومی مناسبی رسید اما باید در روزهای آینده مراقب درمان قطعی بینی خود باشد. اتفاقی که حضور او در دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

حال باید دید سلیمانی در روزهای آینده چگونه خواهد بود و آیا با وجود شکستگی بینی می تواند برای تیمش مقابل پرسپولیس به میدان برود یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی