اسمار خاطره بازیکنان پرسپولیس را شکل داد


سرویس خبر شماره: 2017698
9 مه 1403 در 2:23 ب.ظ.
1.4K |

4نقطه نظر

برای قهرمانی بجنگ، استقلال امتیاز از دست می دهد

پاله شوفان سرمربی برزیل پس از باخت و حذف از جام حذفی از بازیکنانش خواست برای رویدادی که چند ماه است برای آن می جنگند آماده باشند.

اسمار خاطره بازیکنان پرسپولیس را شکل داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شبی که بارها به آستانه کسب جواز صعود از اراک رسیده بود شکست خورد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد.

اتفاقی که باعث شد تا اسمار ویرا به خاطر تصمیماتی که در این دیدار گرفته بود هجمه سنگینی را به همراه داشته باشد و مهمتر از همه این است که آنها یکی از جام هایی را که فصل گذشته موفق به کسب آن شده بودند از دست دادند. شرایط لیگ برتر هم برایشان سخت به نظر می رسد. آنها در هفته های باقی مانده باید به مصاف سپاهان، نساجی، هوادر تهران، استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان بروند.

سرمربی برزیلی که در مرحله دوم از جام حذفی کنار رفت، در اولین تمرین این تیم پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک تلاش کرد تا روحیه و انگیزه شاگردانش را بالا ببرد. عثمر با اشاره به اتفاقات رخ داده و حذف این جام از آنها خواست همه چیز را فراموش کنند و روی هدف بعدی تمرکز کنند: “قهرمانی لیگ برتر”.

عثمر در مورد وضعیت پیش رو با شاگردانش صحبت کرد: بازی مهمی داریم. از امروز به بعد باید فقط روی سپاهان تمرکز کنیم. شما باید گذشته را فراموش کنید. بازی با آلومینیوم تمام شد. مسلم است که حریف (استقلال) در آینده امتیاز از دست خواهد داد. همه چیز همیشه در دستان ماست. ما باید روی چیزی که ماه ها از شروع لیگ برایش می جنگیم تمرکز کنیم.

2015292

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یکی از جام های در اختیار این تیم را از دست داد، بارها بر پایان بازی با آلومینیوم اراک تاکید کرد و از شاگردانش خواست که در ادامه بازی به خصوص در مبارزه، تمرکز و مسئولیت بیشتری داشته باشند. با سپاهان دیداری که امیدوارند با پیروزی در ورزشگاه آزادی شرایط را به نفع خود تغییر دهند و از سوی دیگر استقلال در تبریز به مصاف تراکتور می رود و این هفته را با رتبه اول به پایان می رساند و امیدوار به ادامه مسابقات است.

اسمار بارها با نگاهی به وضعیت پرسپولیس در جدول و حریفان باقی مانده ابراز امیدواری کرده که در پایان فصل نتیجه مطلوبی کسب کند. آنها به رقابت با جواد نکونام و تیمش امید دارند.

پرسپولیس این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف خوزه مورایس و سپاهان می رود. این تیم در نیم فصل اول شکست تلخی را متحمل شد و باید دید که مانند دورانی که یحیی گل محمدی از روی ناامیدی به یک اتفاق روشن دست یافت، عثمر و شاگردانش نیز می توانند سرنوشت تیم را در دست بگیرند. لیگ. با برتری مقابل والی ها اولین چالش او به عنوان سرمربی لیگ ایران باید با قهرمانی همراه باشد وگرنه جام دوم از دستانش می لغزد.

عثمر در دیدار مقابل آلومینیوم اراک موفق شد دو بار در طول این دیدار با اختلاف دو گل پیش بیفتد و هر دو بار شکست خورد. در نهایت، این سوال است که بیشترین انتقادها را به همراه داشته است و همچنین جایگزین هایی که علیه آن صورت گرفته است. باید دید بازی سپاهان بار دیگر کفه ترازو را به نفع سرمربی برزیلی با صحبت های دلگرم کننده اش بالا می برد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی