اخبار تیم لیورپول مقابل تاتنهام – مصدومیت و ترکیب در دسترس – لیورپول اف سی

ویرجیل فن دایک بزرگترین مشکل مصدومیت لیورپول قبل از دیدار یکشنبه با تاتنهام است، اما بازگشت کانر بردلی یک تقویت کننده است.

در آخرین بازی خانگی یورگن کلوپ که هدایت قرمزها را بر عهده دارد، آنها در این آخر هفته میزبان اسپرز خواهند بود، در بازی ای که دیگر برای هر دو طرف اهمیت چندانی ندارد.

لیورپول در نبرد قهرمانی لیگ برتر شکست خورده است و پنج امتیاز با آرسنال فاصله دارد، در حالی که امیدهای اسپرز پس از سه شکست متوالی به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر رسیده است.

در اینجا چه کسانی در دسترس هستند و چه کسانی مقابل تاتنهام بازی می کنند:

مصدومیت‌ها در تمام فصل قرمزها را درگیر کرده است و در حالی که نگرانی‌های آنها اخیراً در آن بخش کاهش یافته است، اکنون یک مسئله جدید به وجود آمده است.

کلوپ این را تایید کرده است ون دایک شکی نیست که روز یکشنبه با تیم آنگه پستکولو روبرو می شود، زیرا در طول هفته با هم تیمی های خود تمرین نکرده است.

دیوگو جوتا هنوز غایب است، هنوز به تمرینات تیمی بازنگشته است، در حالی که جوان است بابی کلارک تایید کرد که فصل او زود به پایان رسیده است.

از طرف دیگر، بردلی او پس از مصدومیت از ناحیه مچ پایش در شکست 1-0 ماه گذشته در کریستال پالاس، به تیم بازگشته است.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 20 سپتامبر 2023: ژارل کوانسا (L) و استفان باجکتیچ از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین LASK و لیورپول FC.  (عکس از اندرو ییتس/تبلیغات)

به خصوص با توجه به فرم چشمگیر ترنت الکساندر-آرنولد، جایگاهی روی نیمکت تعویضی ها به احتمال زیاد برای بازیکن ایرلندی شمالی به نظر می رسد.

هیچ چیز تغییر نکرده است جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دوک – مدتی است که همه می دانند که فصل های مربوط به آنها به احتمال زیاد به پایان رسیده است.

از نظر انتخاب تیم، کلوپ دوباره می تواند در تیمی که شنبه گذشته مقابل وستهم 2-2 مساوی کرد، تغییراتی ایجاد کند و محمد صلاح برای بازگشت تلاش می کند.

این بازیکن 31 ساله در استادیوم لندن، قبل از درگیری با سرمربی خود تبریر شد، اما اگر او یکشنبه بازی را آغاز نکند، مسلماً جای تعجب خواهد بود.

افرادی مانند ابراهیما کوناته، دومینیک سوبوسلای، کورتیس جونز و داروین نونز نیز امیدوار به فراخوان هستند.


ترکیب در دسترس لیورپول مقابل تاتنهام

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 آوریل 2024: محمد صلاح از لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین باشگاه های لیورپول و BC Atalanda.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان، مرژک

مدافعان: ون دایک*، کوناته، کوانسا، گومز، نالو، الکساندر-آرنولد، رابرتسون، بردلی، تسیمیکاس

هافبک ها: مک آلیستر، سوبوسلای، اندو، الیوت، جونز، گراونبرچ، باجستیک، مک کانل

مهاجمان: صلاح، دیاز، نونز، گاکپو، گوردون

* در تردید

https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-fc-team-news-vs-tottenham-injuries-and-available-squad-3/ منبع: