اختصاصی – واکنش نهایی درویش به تصمیم یحیی


سرویس خبر شماره: 1972041
20 اکتبر 1402 در 00:04
10.6 هزار امتیاز خبر|

26نقطه نظر

اتفاقی که گل محمدی برنامه ریزی کرده رخ می دهد

مدیرعامل پرسپولیس که به نظر می رسد به دنبال راهی برای پایان دادن به رسوایی های مرتبط با سرمربی تیمش است، بار دیگر جامعه هواداران و رسانه ها را به آرامش دعوت می کند.

اختصاصی – واکنش نهایی درویش به تصمیم یحیی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش پس از ساعات پرماجرا و پرماجرا پیرامون بحث یحیی گل محمدی نیز در این باره به اصحاب رسانه گفت.

اما پس از ماجرای دعوت او به کمیته اخلاق، دقایقی با مدیرعامل سرخ پوشان صحبت کردیم و عزم او نشان از پایان زودهنگام این ماجرا داشت.

مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود صحبت های خود را با گلایه از بمباران خبری و استفاده از عبارت اخراج یحیی در این باشگاه آغاز کرد و مدعی شد که عده ای تلاش می کنند رابطه مربی – رهبر و مدیریت را جلوه دهند. بد و آنها را در برابر یکدیگر قرار دهید.

صفت پرسپولیسدرویش تاکید کرد که علیرغم اخباری که گاها در فضای مجازی شاهد آن هستند به دلیل تلاش برای آرام نگه داشتن فضا و دوری از صحنه از تکذیب آن خودداری کرده اند. سوالی که حتی تکذیب باشگاه نیز می تواند باعث مواجه شدن کادرفنی، بازیکنان و مدیریت شود و تلاش باشگاه این است که در دام حاشیه سازی افراد در این حوزه نیفتد.

صفت پرسپولیسمدیرعامل پرسپولیس البته مدعی است که این باشگاه در خصوص موضوع یحیی گل محمدی جلسه اضطراری برگزار نکرده و جلسه امروز و حضور اعضای هیئت مدیره روتین و از قبل توافق شده بوده است. روال روز سه شنبه به امروز موکول شد. و ربطی به بحث سرمربی این تیم و اتفاقات پیش آمده ندارد.

1904646

صفت پرسپولیسدرویش که بارها نسبت به مشکلات مالی باشگاه و موانع درآمدزایی واکنش نشان داده است، مدعی است با پرداخت 20 درصد مبلغ قرارداد، به دنبال نشان دادن حسن نیت و تلاش خود و در مسیر موفقیت باشگاه، تیم و بالابردن هستند. انگیزه افراد برای اقدام

صفت پرسپولیسمدیرعامل پرسپولیس با روش همیشگی اش برای نادیده گرفتن اتفاقات و هواداران این تیم بارها آنها را در مسائل مشهودی مانند مذاکرات نقل و انتقالات با بازیکنانی که از سوی او رد شد، می شناسند، مدعی است در بحث یحیی گل اتفاق عجیبی برای محمدی نیفتاده است. یا اما برخی از دوستان با دامن زدن به بحث به دنبال اتفاق دیگری هستند که باشگاه با قدرت با آن روبرو شود و بار دیگر برای موفقیت تیم تلاش کند.

در میان صحبت های مدیرعامل پرسپولیس، بحث تمدید احتمالی قرارداد با یحیی گل محمدی و اینکه بی توجهی به این مسائل باعث ناراحتی وی شده و این اقدام نیز مطرح شد. با توجه به قوانین جدید راه حل هایی را در این زمینه دنبال خواهند کرد. و قطعا گل محمدی به عنوان مربی ای که دوران پربار و موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت، در پایان راه و در این شرایط بهتر به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد. حامیان باید از تیم مدیریتی حمایت کنند تا بدون استرس و با آرامش تصمیمات مناسب بگیرند.

مجله اخبار فوتبال داخلی