اولین واکنش مدیرعامل پرسپولیس به دعوت به کمیته اخلاق



ادعای رضا درویش مبنی بر اعلام مسئولان لیگ مبنی بر تخلف 13 تیم دیگر در نقل و انتقالات با دعوت مدیرعامل سرخ پوشان به کمیته اخلاق همراه شد.

درویش که ساعات پر استرسی را به دلیل ماجرای یحیی گل محمدی سپری کرده است، در گفتگوی خود ضمن بی توجهی به دعوتش به کمیته اخلاق، واکنش نشان داد: ممکن است قصدم را اشتباه بیان کرده باشم. اگر دوباره آن قسمت را گوش کنید متوجه می شوید که من گفتم پیام را دارم و منظورم این بود که در فضای مجازی بحث شده بود که سیزده تیم دیگر تخلف کرده اند و من نکردم. مسئول فدراسیون یا سازمان لیگ این بحث را مطرح کرد.

وی ادامه داد: ماشاءالله کل صفحه در فضای مجازی است و شاید به قول شما اخبار جعلی در این مورد کشف کردم و آن را ثابت کردم، اما قطعاً منظورم این نبود که فردی از سازمان لیگ و فدراسیون این موضوع را مطرح کرده باشد. موضوع، داشتم و می خواستم بگویم که مطلبی در این مورد در فضای مجازی خواندم و دیدم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه مشکلی برای توضیح این موضوع ندارد، تاکید کرد که به عملکرد کمیته معتبر بازرسی و ارزیابی قراردادها و همچنین سازمان لیگ و کمیته اخلاق اطمینان داریم و مطمئناً این موضوع را انجام خواهند داد. انتخاب درست. تصمیمات در آینده



سرویس داخلی اخبار فوتبال