اختصاص بودجه ویژه برای نجات وطن

جالب اینجاست که با وجود زیرساخت های ورزشگاه شهید وطنی، زمین چمن در فصل زمستان به سیستم گرمایشی مجهز نیست که ممکن است در فصل زمستان باعث خرابی زودهنگام زمین شود. به طوری که باشگاه نساجی اخیراً روکشی خریده و برای جلوگیری از خراب شدن چمن در هوای سرد، حصیر روی چمن گذاشته است. البته اخیرا خبرهای خوبی نیز در این زمینه منتشر شده است. با توجه به درخواست مرادیان نماینده مردم قائم شهر در مجلس و دستور مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اختصاص مبلغ 8 میلیارد تومان برای خرید دیگ برای ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص این اعتبار به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ابلاغ شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر این مسائل حل نشود میزبانی نساجی در بازی های لیگ برتر زیر سوال می رود و در صورت راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا که احتمال می رود این تیم نمی تواند میزبانی کند. مخالفان بین المللی آن در قائم شهر

اگرچه ورزشگاه شهید وطنی اخیراً بازسازی شده است، اما کمبودهای زیادی دارد.

اختصاص بودجه ویژه برای نجات وطن


سرویس خبر شماره: 1862621
13 ژانویه 1401 در 09:52
354

0نقطه نظر

اگر تخصیص این بودجه به ورزشگاه شهید وطنی به موقع برنامه ریزی نشود، خرید دیگ باعث نجات چمن خواهد شد. دستگاه دیگ با تامین گرما باعث می شود که چمن در زمستان و حتی در صورت بارش باران و برف در شرایط ایده آل باقی بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی