ادعای تحقیرآمیز یک مدیر باشگاه در مورد CR7 / رونالدو هم به ما پیشنهاد شد!

موج شایعات و گمانه زنی ها درباره مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد. در جدیدترین ادعا، الکس هلمان، رئیس اینتراخت فرانکفورت، مدعی شده است که ستاره پرتغالی قبل از قطع رابطه تجاری رونالدو با منچستریونایتد به این باشگاه پیشنهاد داده شده است.

در آستانه جام جهانی قطر، مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو و پیر مورگان روابط او با منچستریونایتد را چنان تیره کرده که ادامه همکاری با یکدیگر غیرممکن به نظر می رسد. سرانجام قرارداد رونالدو با باشگاه انگلیسی با توافق طرفین فسخ شد. رونالدو سپس در جام جهانی 2022 شرکت کرد اما آن تورنمنت نیز برای او و پرتغال با ناکامی به پایان رسید.

رئیس آینتراخت در گفتگو با DAZN گفت: “رونالدو حتی به ما پیشنهاد شد.” اگر از من بپرسید، فکر می کنم کریستیانو رونالدو به هر باشگاهی که امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، پیشنهاد شده است.

اینتراخت فرانکفورت در دو یا سه فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و فصل گذشته لیگ اروپا را به دست آورد. به این ترتیب این باشگاه آلمانی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و در این فصل در گروه D حاضر شد. در این گروه آینتراخت با تاتنهام، اسپورتینگ و مارسی همگروه شد و در نهایت موفق شد پس از تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو مدتی پیش تمایل خود را برای جدایی از منچستریونایتد اعلام کرده بود و پس از پایان فصل 2021-22 که شیاطین سرخ نتوانستند به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند، رسما اعلام کرد که قصد جدایی دارد. اما انتقال او در تابستان اجرایی نشد و با حضور اریک تنهاخ سرمربی جدید یونایتد، شرایط کریستیانو در آن تیم بدتر شد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد مقصد رونالدو به گوش می رسد و از جمله از باشگاه النصر عربستان به عنوان تیمی که رونالدو را در لیست خود می خواهد نام برده می شود. اما الکس هلمان، رئیس باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت، امروز ادعای جدیدی را مطرح کرد که مطمئناً جنجال های بیشتری را به همراه خواهد داشت.