توافقنامه انزو “کاملا نادرست” و خبر خوب برای 2 قرمز – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

آلیسون، ترنت الکساندر-آرنولد، فابینیو و جردن هندرسون از جام جهانی بازگشته‌اند، اما حضور در سیتی به احتمال زیاد از روی نیمکت سیتی انجام خواهد شد.

این بازیکن 18 ساله از فوریه به دلیل مسائل مختلف از جمله آسیب دیدگی لگن از میادین دور بوده است و با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان جوان از جمله بن دواک، او ناامیدانه برای بازگشت به زمین ناامید خواهد بود.

با بازگشت قرمزها به بازی در روز پنجشنبه، ما توانستیم اطلاعات داخلی بیشتری در مورد نحوه شکل گیری تیم به دست آوریم.

این به همان خوبی است که می توان به آن امیدوار بود.

لیجندرز تایید کرد که در مورد کورتیس جونز که در بازی های دوستانه دبی حضور نداشت و در دو بازی آخر قبل از تعطیلات غایب بود، “یک هفته تا تمرین تیم فاصله دارد.”

  • ادعای علاقه لیورپول و اینکه فرناندز آنفیلد را “اولویت” خود قرار داده است در مطبوعات پرتغالی شایع است.
  • اما پدرو سپولودا، روزنامه نگار پرتغالی، این کار را کرده است اظهار داشت هر گونه گزارشی مبنی بر دستیابی به توافق لیورپول “کاملاً نادرست” است و بنفیکا تنها در صورت اعمال بند فسخ 120 میلیون یورویی در ژانویه به فروش خواهد رسید.
  • لیندرز حتی نام این هافبک را – دو بار – در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در روز چهارشنبه در حالی که او با شور و شوق در مورد پیروزی آرژانتین در جام جهانی صحبت می کرد، بررسی کرد.
  • فرناندز، با این حال، همچنان همه جشن‌های پس از پیروزی یکشنبه را می‌پذیرد. ارسال یک عکس در کنار جولیان آلوارز از من سیتی در اینستاگرام.

ویدیوی روز و مسابقه شب

ما از قبل می دانیم که دیوگو جوتا و لوئیز دیاز تا زمانی که ژانویه نیامده و نرود، برنمی گردند، و پپ لیندرز روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که “دیوگو هنوز در چارچوب زمانی است”.

از شب خود لذت ببرید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2022/12/enzo-agreement-completely-false-good-news-for-2-reds-latest-lfc-news/ منبع:

انزو فرناندز هنوز هم بحث شهر است

  • لوکاس لیوا به یک روزنامه نگار “غیرمسئول” که به اشتباه ادعا کرد هافبک در حال بررسی اعلام بازنشستگی خود پس از کشف یک مشکل قلبی است، انتقاد کرد. خوش به حال تو، لوکاس
  • و امیلیانو مارتینز برای بازی باکسینگ دی در استون ویلا غایب خواهد بود آینه گزارش نویسی برنده جام جهانی پس از پیروزی برای استراحت طولانی مدت تعیین شده است.

توجه سرانجام به بازگشت لیورپول به میادین روی آورد زیرا پپین لیندرز امروز وظایف رسانه ای را بر عهده گرفت، در حالی که نام انزو فرناندز همچنان مورد بحث است.

بازی‌های دیگر Carabao Cup امروز عصر برگزار می‌شود، من یونایتد میزبان برنلی در پیشنهاد Sky Sports در ساعت 8 شب است، اما بلکبرن و ناتینگهام فارست ممکن است یکی از بازی‌هایی باشد که تایلر مورتون در آن حضور داشته باشد.

کاید گوردون، در عین حال، با شروع دویدن، گام مهمی در دبی برداشت [for the] اولین بار بود، و دستیار مربی مشتاق بود بگوید که دیدن او در زمین عالی است. [and] فقط به او بگوییم که ما او را فراموش نکردیم.»

چیزهای دیگری که باید بدانید

مدتی طول می کشد تا او برای تیم در نظر گرفته شود، اما او در حال برداشتن گام های مهم رو به جلو است.

خبر خوب برای گوردون و جونز

این درخشان است. به سادگی درخشان. شما نمی توانید معنای این موضوع برای بچه ها و خانواده هایشان را دست کم بگیرید.

بازگشت به آن عالی بود @AlderHey امسال در کنار @اورتون، برای گسترش شادی جشن؟

همیشه یک روز خاص برای غافلگیری این همه بیماران شجاع و خانواده هایشان است. pic.twitter.com/8jNKAFnCEm

بازگشت قرمزها فقط یک روز مانده است!