ادعای غیرمنتظره؛ رقابت بارسا با رئال برای جذب امباپه!

پاری سن ژرمن سال گذشته امیدوار بود کیلیان امباپه را برای تمدید قراردادش متقاعد کند، اما همانطور که انتظار می رفت او تا کنون تمایلی برای ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرد که در این فصل فقط روی موفقیت پاری سن ژرمن تمرکز دارد اما در عین حال هیچ چراغ سبزی برای تمدید با این تیم فرانسوی نداده و بعید است این اتفاق بیفتد.

اکیپ مدعی شده است که بارسلونا نیز به طور جدی وارد رقابت برای جذب کیلیان امباپه شده است.

به گزارش این تیم، رقیب دیرینه رئال مادرید بارسلونا نیز به رقابت برای کیلیان امباپه اضافه شده است. بدین ترتیب باشگاه کاتالانی معتقد است که می تواند با رئال رقابت کند و پیشنهاد خوبی به ستاره فرانسوی بدهد. بر این اساس، بارسلونا از جذب ارلینگ هلند انصراف داد، زیرا جذب این بازیکن گران تمام می شود و همین امر باعث شد تا آنها به مسیر رقابت برای فرود امباپه اضافه شوند. این تیم همچنین مدعی است که خود کیلیان امباپه از شنیدن پیشنهاد بارسلونا و بررسی آن ابایی ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در هفته های اخیر شنیده ها حاکی از آن است که مذاکرات کیلیان امباپه و رئال مادرید وارد مرحله جدیدی شده است و اصلا بعید نیست به زودی انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو رسمی شود. حالا اما نشریه فرانسوی اکیپ ادعایی جالب و البته غیرمنتظره را مطرح کرده است.


سرویس خبر شماره: 1816720 |
05 فروردين 1401 ساعت 14:45 |
3,164 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد باشگاه اسپانیایی برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو پیشنهاد داده است اما در نهایت PSG از دست نداد تا اینکه انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق افتاد.