استاد آموزش زبان زیبا به ستاره های فوتبال/ زنان به او حسادت می کنند!

او پس از بازگشت از قطر عکسی را با آلوارز به اشتراک گذاشت و از پیشرفت او در داخل و خارج از زمین تمجید کرد. دوک این عکس را توضیح داد: «از قهرمانی در جام جهانی تا تسلط بر زبان جدید، استعداد شاگرد من حد و مرزی ندارد!» پیشرفت چشمگیر در این مدت کوتاه. من به شاگردم افتخار می کنم!»

وقتی فوتبالیست های خارجی به انگلیس می روند، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهند استخدام مربی زبان است. به این ترتیب «سارا دوک» که به پنج زبان زنده دنیا (پرتغالی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی) مسلط است، جلو می آید.

علیرغم کمک بسیار مفید دوک در کمک به بازیکنان فوتبال برای سازگاری با محیط جدید و زندگی و یادگیری زبان، همسران بازیکنان فوتبال چندان از این موضوع خوشحال نیستند. طبق برنامه تلویزیونی آرژانتینی Invasores، بسیاری از زنان به دوک حسادت می کنند و نمی خواهند او معلم شریک زندگی آنها باشد.

کار در پورتو به او اجازه داد تا به عنوان معلم زبان تجربیات زیادی کسب کند و حرفه خود را توسعه دهد. او به چندین ستاره خارجی کمک کرده است که بهتر با هم تیمی ها و مربیان خود ارتباط برقرار کنند. و حالا برای خودش کار می کند و تحت کنترل هیچ باشگاه خاصی نیست.

اما همه راضی نیستند

سارا دوک و جولیان آلوارز

تاریخچه کار

دوک از ابتدا مربی زبان ستارگان فوتبال نبود. او به عنوان وکیل ورزشی در بلژیک شروع به کار کرد و پیش نویس قراردادها و قراردادها را تنظیم کرد. اما او می خواست فوتبال بازی کند. او فوق لیسانس خود را در رشته روانشناسی ورزشی و مربیگری ذهنی در مدرسه رئال مادرید در اسپانیا گرفت. او سپس به ایالات متحده رفت تا مدرک مربیگری بازی های ذهنی را دریافت کند.

سارا دوک

سارا دوک و آرتور ملو

یادگیری سریع

این معلم زبان، جولیان آلوارز، ستاره منچسترسیتی را یکی از مشتریان خوب خود می داند. او یک وکیل ورزشی بود اما برای کار به عنوان معلم زبان در پورتو کار را رها کرد. پس از یک فصل در سال 2020، او به صورت آزاد کار کرد و فقط با یک باشگاه فوتبال کار نمی کند. اما به دلیل ظاهر زیبا و جذاب، برخی از فوتبالیست های زن به او اجازه همکاری با همسرانشان را ندادند.

همچنین بخوانید: با مردی آشنا شوید که زندگی را برای ستارگان فوتبال آسان‌تر می‌کند/ از لامبورگینی‌های متحرک و پلی‌استیشن تا فرار گیمرها از تنهایی!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دوک ادعا می کند که فرمول خاصی برای آموزش سریع زبان به بازیکنان فوتبال دارد و از چندین تکنیک حافظه استفاده می کند. او شاگردان زیادی دارد اما شاید بهترین شاگردش آلوارز قهرمان جام جهانی باشد. این مهاجم منچسترسیتی توانایی زیادی در استفاده از واژگان انگلیسی در مصاحبه های خود نشان داده است و دوک استعداد او را در اینستاگرام تمجید کرده است.

پس از اینکه سیتی ماه گذشته بورنموث را شکست داد، آلوارز در یک ویدیوی اینستاگرامی که توسط دوک ارائه شده بود، تسلط خود را به زبان انگلیسی به هواداران نشان داد. به انگلیسی گفت: سلام به همه، خولیان اینجاست. از حمایت شما امروز سپاسگزارم و بسیار خوشحالم که گل زدم. برو شهر!”

وی افزود: در فوتبال برای اجرای استراتژی ها، تصمیم گیری های دست دوم و دستیابی به اهداف تیمی، ارتباط شفاف بین بازیکنان ضروری است، همین طور در زندگی، ارتباط موثر می تواند به ایجاد روابط، حل مشکلات و سازگاری با فرهنگ های جدید کمک کند.