نویر: تمام دنیا منتظر بازی بایرن و رئال هستند


سرویس خبر شماره: 2017960
10 مه 1403 در 3:29 ب.ظ.
129

0نقطه نظر

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ امیدوار است تیمش با غلبه بر رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

نویر: تمام دنیا منتظر بازی بایرن و رئال هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ عصر فردا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است. مانوئل نویر این بازی را یک بازی محبوب در سراسر جهان می داند و می خواهد تیمش به فینال برسد.

نویر در مصاحبه جدید خود در سایت رسمی یوفا ابراز امیدواری کرد که به فینال برسد و به فینال احتمالی دورتموند در ورزشگاه ومبلی چشم دوخته است.

او درباره بازی حساس مقابل رئال مادرید گفت:رئال مادرید را همه می شناسند. هر دو تیم تیم های بزرگی هستند و رقابت بین بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین مسابقه ای است که می توانید ببینید. تمام دنیای فوتبال منتظر این بازی هستند. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و می دانیم. رسیدن به ومبلی و بازی در فینال دشوار خواهد بود، بنابراین ما باید در هر دو بازی در بهترین حالت خود باشیم و برای رسیدن به فینال هر کاری که می توانیم انجام دهیم.

2016316

احتمال رویارویی با دورتموند در فینال؟
اول اینکه حضور دورتموند و بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای فوتبال آلمان بسیار خوب است. همچنین به دلیل محل برگزاری فینال یک مسابقه بسیار ویژه است و اکنون هر دو فینالیست سال 2013 دوباره در نیمه نهایی هستند. بدیهی است که بازیکنان هر دو تیم از آن مسابقه تغییرات زیادی کرده اند، اما من و توماس مولر به خوبی به یاد داریم که چقدر فوق العاده بود. حالا باید تمام تلاشمان را بکنیم تا دوباره به فینال برسیم.

تصادف اسکی؟
نمی دانم اگر دیگر نمی توانستم فوتبال بازی کنم، زندگی ام چگونه خواهد بود. اگر از کادر پزشکی و فیزیوتراپیست ها بپرسید، باور نمی کنند که من امروز اینجا هستم. فکر می کنم از هر ده نفر فقط یک یا دو نفر از این مصدومیت بهبود می یابند.

مجله اخبار فوتبال خارجی